adexo3
۲۵۷۶۸۲
۱۳ نظر
۵۰۰۵
۱۳ نظر
۵۰۰۵
پ

تعجب جک استراو از امنیت بالا در ایران

جک استراو وزیر اسبق امور خارجه در پی سفر به کهن شهر یزد در پیامی اعلام کرد: امنیت در ایران، مخصوصا یزد بسیار بالاست.

تابناک: جک استراو وزیر اسبق امور خارجه در پی سفر به کهن شهر یزد در پیامی اعلام کرد: امنیت در ایران، مخصوصا یزد بسیار بالاست.

در پیام وی آمده است: خاطره سه روز اقامت در هتل باغ مشيرالممالك يزد و بازديد از جاذبه هاي منحصر به فرد يزد ، تفت و ميبد دیدنی بود.این سفرهمراه با مهمانوازي ايراني و اسايش با حس امنيت بالا بود.اين سفر بدون تشريفات و با اين كيفيت ،چراغ سبزي است براي سفر گردشگران به ايران اسلامي.

وي همچنین در دفتر يادبود هتل تاریخی مشير و باغ تاریخی نمير تفت چنين نوشت:

همسرم، دوستانم، من شب فوق العاده ای را در باغ نمیر تفت گذراندیم. ما مجذوب کیفیت و نوع بازسازی شدیم که باعث زیبا شدن این مکان گشته است. غذایی که در اینجا خوردیم بهترین غذایی بود که در ایران خورده بودیم، ما یزد را دوست داریم.

ما از اقامتمان در هتل تاریخی مشیرالممالک یزد لذت برده ایم. کارکنان هتل خیلی دوست داشتنی و کمک کننده هستند. غذا خوب هست. بالاتر از همه اینها هتل زیباست همراه با باغ ایرانی مفرح که تسکین دهنده اعصاب و ارتقا دهنده روح است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زيباست وقتي امنيت كشورمان اينگونه بازتاب پيدا ميكند

    • محمد

      یزدی ها تو همه چی استاد هستند. خیلی تیزند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سوزنم تیزه ولی نخ....!!!

    • احمد

      از بس که تصویر وارونه از ایران در رسانه‎های غربی پخش می‎شود!

    • علی

      این آدمها تا وقتی با پول صهیونیستها رای می آورند و سر کار می باشند، نوکر حلقه به گوش آنان هستند وقتی که از ریاست کنار گذاشته شدند آن وقت واقعیتهای را می گویند که دیگر زیاد تاثیر ندارد

    • بدون نام

      وزیراسبق کجا بوده؟؟؟امریکا؟؟

    • علی کرمانشاه

      هیچ توفیقی ندارد تعریف و تمجید امثال آقای جک استراو و حماقت محض است اگر تردد این گونه سیاسیون در کشور را فقط برای استراحت و جهانگردی بپنداریم مهم این است که به برکت خون شهیدان و ایثارگران که فرزندان این ملت بزرگ و با شرف هستند آرامش و امنیت در سراسر کشور وسیع ایران فراهم است وفرزندان دلاور و شجاع ایران اسلامی اجازه هیچگونه عرض اندام به دشمنان ملت و ایران را نمیدهند به لطف خداوند و سپاه مقتدر و مجهز و بسیج سلحشور و ارتش قهرمان ایران با قدرت و اقتدار تمام حرکات منطقه را رسد میکنند و تا به امروز اجازه ورود به خاک کشور و سلب امنیت را به کسی نداده و نخواهند داد ایران امروز کشوری نیست که کسی بتواند در امنبت آن دخالت کند هر گونه حرکت نامربوط با اقتدار در نطفه خفه میکنند و آماده و گوش به فرمان رهبر عزیز و بصیر و شجاع هستند که با اشاره آن بزرگوار نسخه تکفیریان وهابی داعش را برای هیشه بپیچند و ریشه آنها را در هر کجای دنیا که باشند مثال آتش بر آنها فرود می آییم و تمام دنیا و آخرت آنان را میسوزانیم ایران امروز امن ترین نقطه در زمین است و درب آن به روی دوستان خارجی و داخلی باز است و آغوش مهربان مردم ایران برای دوستان کشورمان باز و پذیرای آنهاست و پیشا پیش ورود جهانگردان و دوستداران ایران را خیرمقدم گفته و سفری امن و دلنشین و خاطره انگیز آرزو میکنیم ایران امدوز امنترین نقطه زمین است به ایران خوش آمدید.

    • سید مهدی

      آقای استراو تا جائی که میدانم در حال حاضر کاره ای در دستگاه حکومتی انگلستان نیست و آخرین میئولیت وی در زمان آقای خاتمی وزیر خارجه انگلیس بود. هر چند من طرفدار پر و پا قرص تقویت صنعت گردشگری هستم ولی با توجه به سوابق دولت فخیمه انگلیس در ایران احساس میکنم یک چنین سفرهائی بقول جوانانمان " مشکوک " میزند و باید حسابی مواظب بود !

    • سید مهدی

      آقای استراو تا جائی که میدانم در حال حاضر کاره ای در دستگاه حکومتی انگلستان نیست و آخرین میئولیت وی در زمان آقای خاتمی وزیر خارجه انگلیس بود. هر چند من طرفدار پر و پا قرص تقویت صنعت گردشگری هستم ولی با توجه به سوابق دولت فخیمه انگلیس در ایران احساس میکنم یک چنین سفرهائی بقول جوانانمان " مشکوک " میزند و باید حسابی مواظب بود !

    • بدون نام

      تا کور شود هر آنکه نتواند دید

    • بدون نام

      به طور ضمنی داره به انگلیس میگه یه جای امن پیدا کردم بیائید خرابش کنید

    • بچه محل یزدی

      آقای استراو چیزی از روز عاشورا نگذشته ما هنوز خون استکبار ستیزی تو رگامونه برگرد همون جایی که بودی و گرنه زمینو واست ناامن میکنیم

      پاسخ ها

      • بچه محل یزدی

        البته زمین که سهله همون آسمون امن رو هم برات ناامن میکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج