۲۵۸۹۴۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

زمان پخش فصل ویژه «شرلوک»

بی‌بی‌سی بالاخره روز گذشته در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کرد فصل ویژه درام جنایی «شرلوک» با بازی بندیکت کامبربچ و مارتین فریمن از اول ژانویه ۲۰۱۶ به طور همزمان در امریکا و بریتانیا روی آنتن می‌رود.

آی سینما: بی‌بی‌سی بالاخره روز گذشته در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کرد فصل ویژه درام جنایی «شرلوک» با بازی بندیکت کامبربچ و مارتین فریمن از اول ژانویه ۲۰۱۶ به طور همزمان در امریکا و بریتانیا روی آنتن می‌رود.

بعد از مدت‌ها انتظار، بالاخره مدیران شبکه بی‌بی‌سی سکوت‌شان را شکستند و تاریخ قطعی پخش فصل جدید سریال تلویزیونی «شرلوک» را اعلام کردند. این اولین‌بار است که سریال «شرلوک/ Sherlock» به طور همزمان در یک روز در هر دو کشور روی آنتن می‌رود، به‌ویژه این که هواداران این سریال در امریکا سال‌ها نسبت به این تاخیر ابراز نارضایتی می‌کردند.

زمان پخش فصل ویژه «شرلوک»

ماجرای ساخت این فصل ویژه به سال ۲۰۱۴ برمی‌گردد؛ زمانی که مدیران شبکه اعلام کردند در فاصله دو فصل سوم و چهارم، فصل ویژه‌ای از «شرلوک» را راهی آنتن تلویزیون خواهند کرد. به گزارش «ورایتی»، پخش این فصل با عنوان «عروس منفور» (The Abominable Bride) از ۱ ژانویه ۲۰۱۶ (۱۱ دی) از شبکه بی‌بی‌سی (در انگلستان) و از شبکه پی‌بی‌اس (در امریکا) آغاز خواهد شد.

زوج محبوب بندیکت کامبربچ و مارتین فریمن نیز در نقش بازرس شرلوک و واتسن بازگشته‌اند و در طول ۹۰ دقیقه شاهد ماجراهای آنها در لندن دهه ۱۸۹۰ هستیم. آن‌طور که مدیران بی‌بی‌سی اعلام کرده‌اند تولید فصل چهارم این سریال از بهار سال آینده شروع می‌شود. استیون مافت و مارک گتس، خالقان اصلی سریال، در حال حاضر مشغول نوشتن قسمت‌های جدید هستند. مافت پیش از این هم تایید کرده بود که فصل ویژه «شرلوک» جدا از فصل چهارم سریال خواهد بود و خط قصه جداگانه‌ای را دنبال خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج