۲۶۰۳۶۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کارگردان سرشناس ایتالیایی در راه ایران

پروژه مشترک تئاتر «ایران و ایتالیا» باحضور مرکز هنری «ArteStudie» و به میزبانی گروه نمایش «آو» و خانه نمایش «دا»، از ۳۰ آبان ۹۴ به مدت یک هفته در تهران برگزار می‌شود.

خبرآنلاین: پروژه مشترک تئاتر «ایران و ایتالیا» باحضور مرکز هنری «ArteStudie» و به میزبانی گروه نمایش «آو» و خانه نمایش «دا»، از ۳۰ آبان ۹۴ به مدت یک هفته در تهران برگزار می‌شود.

سهیل اعرابی ، یه عنوان یکی از سرپرست‌های گروه آو و مدیر پروژه اعلام کرد: "ریکاردو ونوچینی به عنوان کارگردان، فیلم‌ساز، مولف، بازیگر و پژوهشگر تئاتر، نزدیک به چهار دهه در تئاتر و اپرا فعالیت کرده است. وی در این سال ها در نمایش ها، اپراهای متعددی کارگردانی و بازیگری و آهنگسازی کرده است که هرکدام در ایتالیا و سایر نقاط جهان با موفقیت به روی صحنه رفته اند.

در سال‌های اخیر با تمرکز بر تئاتر اجتماعی و مسائل جهانی، پروژه های عجیب و سختی را در کارنامه‌ی خود ثبت کرده است که شامل اجرا در مراکز و سازمان های جهانی با موضوع اجتماعی، کارگاه‌های آموزشی و اجرا در مراکز پناهجویان آفریقایی، یا مناطقی همچون اردوگاه پناهندگان سوری در اردن و روستاهای بیروت بوده است.

با دعوت تیم ایتالیایی از گروه نمایش "آو" جهت همکاری در سال جاری، پروژه ی مشترکی شکل گرفته است. این پروژه به منظور شناساندن و درک بیشتر نئاتر اجتماعی، با رویکرد "تئاتر به مثابه ابزاری برای درک رویدادهای زندگی" در فضایی آموزشی- تجربی برگزار می شود.

روابط عمومی خانه نمایش "دا" به عنوان دیگر برگزارکننده‌‌ی این پروژه اضافه کرد: "این تماشاخانه از تاریخ ۳۰ آبان تا ۶ آذر ماه۱۳۹۴ میزبان تیم ایتالیایی و شرکت‌کنندگان خواهد بود. در این کارگاه های یک هفته ای، که باحضور کارگردان ایتالیایی "ریکاردو ونوچینی "برگزار می شود تمرینات در غالب تئوری و عملی‌ ارائه می‌گردند و بر روی مهارت‌ها و تمرینات بازیگری، تمرینات بدن-بیان و به تصویر کشیدن سوژه و دغدغه‌ی برآمده از اجتماع تمرکز دارند. در شب پایانی، شرکت‌کنندگان در غالب یک اجرای پایانی، تجربیات و آموخته هایشان را اجرا می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج