adexo3
۲۶۰۳۹۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اعتراض به یک خلاف خودرویی

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: باید با خودروسازان و وارد‌کنندگانی که به وظایف قانونی خود عمل نمی‌کنند برخورد شود.

خبرگزاری ایسنا: رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: باید با خودروسازان و وارد‌کنندگانی که به وظایف قانونی خود عمل نمی‌کنند برخورد شود.

محمد جعفری اظهار کرد: طبق اعلام صورت گرفته خودروسازان و وارد‌کنندگان خودرو از پرداخت جریمه توقف خودروها در تعمیرگاه‌هایشان، خودداری می‌کنند.

وی با بیان این‌که این در حالی است که در قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو، خودروسازان و وارد‌کنندگان ملزم به پرداخت این جریمه شدند، خاطر نشان کرد: با این حال این شرکت‌ها از عدم آگاهی مصرف‌کنندگان سوء‌استفاده کرده و این جریمه را پرداخت نمی‌کنند.

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ادامه داد: در حال حاضر حقوق مصرف‌کنندگان خودرو از یکسو به دلیل پایین‌بودن کیفیت خودروهای داخلی و بالا‌بودن قیمت خودروهای خارجی و از سوی دیگر به دلیل نامناسب بودن خدمات پس از فروش این خودروها، تضییع می‌شود.

جعفری افزود: علاوه بر تخلفاتی چون پرداخت نکردن جریمه هاب خودرو، کمبود قطعه و عدم رفع عیب مناسب خودروها از جمله مشکلات رایج در شبکه خدمات پس از فروش خودروسازان و وارد‌کنندگان خودرو است.

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با بیان این‌که امیدواریم دستگاه‌های مسوول با چنین تخلفاتی برخورد کنند، تصریح کرد: باید با اطلاع‌رسانی گسترده مصرف‌کنندگان از حقوق قانونی‌شان در حوزه خدمات خودرویی آگاه کرد تا خودروسازان و وارد‌کنندگان خودرو نتوانند از عدم آگاهی مصرف‌کنندگان سوء‌استفاده کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج