جاباما
۲۶۰۴۰۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آغاز رکوردشکنی «اسپکتر»

«اسپکتر» فیلم جدید جیمز باند در نخستین روزهای نمایش خود در انگلستان دست به رکوردشکنی زده و آمار جذب مخاطب این سری فیلم‌ها در روزهای اول اکران را افزایش داده است.

آی سینما: «اسپکتر» فیلم جدید جیمز باند در نخستین روزهای نمایش خود در انگلستان دست به رکوردشکنی زده و آمار جذب مخاطب این سری فیلم‌ها در روزهای اول اکران را افزایش داده است.

این فیلم به کارگردانی سم مندس و با بازی دنیل کریگ مانند اغلب فیلم‌های جیمز باند ابتدا در انگلستان روی پرده رفته و پخش‌کننده آن تصمیم گرفت به جای آخر هفته، این فیلم را از روز دوشنبه روی پرده بفرستد.

این فیلم که از ساعت ۸ شب دوشنبه به وقت محلی در ۶۴۷ سالن سینما در انگلستان روی پرده رفته بود، در نخستین شب ۶.۴ میلیون دلار فروخت و رکورد «اسکای فال» را که ۶.۲ میلیون دلار بود، شکست. در روز سه‌شنبه این فیلم توانست رکورد فروش سه‌شنبه در انگلستان را بشکند و ۹.۲ میلیون دلار درآمد کسب کند.

آغاز رکوردشکنی «اسپکتر»

همچنین «اسپکتر» توانست در روز چهارشنبه ۸.۸ میلیون دلار دیگر از گیشه انگلستان به جیب سازندگانش بریزد و مجموع فروش خود را به ۲۴.۵ میلیون دلار برساند. فروش چهارشنبه بیست و چهارمین فیلم سری جیمز باند هم بیشترین میزان درآمد یک فیلم در این روز از هفته در تاریخ انگلستان است.

نکته جالب آن است که «اسپکتر» توانسته این میزان درآمد را در روزهای میانی هفته به دست آورد و بعد از سه روز جمعه، شنبه و یکشنبه (که آخر هفته در انگلستان است) می‌تواند درآمد بیشتری کسب کند.

پیش‌بینی شده که این فیلم تا پایان یکشنبه به فروش ۵۴ میلیون دلار (۳۵ میلیون پوند) دست یابد و رکورد فروش کلی «اسکای فال» در انگلستان را بشکند.

تا پیش از این «اسکای فال» پرفروش‌ترین فیلم جیمز باند در گیشه انگلستان بود که در سال ۲۰۱۳۲ توانست در این کشور ۱۰۳ میلیون پوند درآمد کسب کند.

به شکل سنتی این فیلم از سری ماجراجویی‌های مامور ۰۰۷ یک هفته بعد از اکران در انگلستان در سایر کشورها نیز روی پرده می‌رود.

این روزها بحث بر سر این که بعد از دنیل کریگ چه کسی در نقش جیمز باند ظاهر خواهد شد حسابی داغ است و در این در حالی است که این بازیگر هنوز بازگشت خود را به سری بعدی این فرنچایز قدیمی تایید نکرده است. در عین حال، گمانه زنی ها درباره این که آیا «اسپکتر» می تواند رکورد «اسکای فال» را پشت سر بگذارد یا نه، به اوج خود رسیده است. «اسکای فال» در سال ۲۰۱۲ در سینماهای بریتانیا و سراسر دنیا به نمایش درآمد و با فروش ۱.۱ میلیارد دلاری خود به پرفروش ترین فیلم جیمز باند تاریخ تبدیل شد.

«اسکای فال» نیز توسط سام مندس کارگردانی شده بود و در اولین هفته اکران در سینماهای بریتانیا توانست ۳۲.۳ میلیون دلار بفروشد و در زمان خودش موفق شد چندین رکورد جدید به جا بگذارد، از جمله رکورد حضور تماشاگران در سینماها در روز شنبه و همین طور دومین فیلم پرفروش تاریخ بریتانیا در اولین هفته اکران، بعد از قسمت دوم «هری پاتر و قدیسان مرگبار».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج