۲۶۱۵۲۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فرمانده سپاه فجر فارس:

۱۰۰ برابر پارسال پرچم‌ آمریکا را آتش می‌زنیم

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: اگر سال گذشته در شهرمان پنج پرچم آمریکا را آتش می‌زدیم، امسال ۵۰۰ پرچم آن را آتش بزنیم، چراکه این یک رفتار سَمبُلیک نیست و ریشه در اعتقادات و باورهای ما دارد.

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فجر فارس گفت: اگر سال گذشته در شهرمان پنج پرچم آمریکا را آتش می‌زدیم، امسال ۵۰۰ پرچم آن را آتش بزنیم، چراکه این یک رفتار سَمبُلیک نیست و ریشه در اعتقادات و باورهای ما دارد.

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور بابیان اینکه سیزدهم آبان روز مبارزه با استکبار جهانی آمریکای جنایتکار است، اظهار داشت: خصومت آمریکا نسبت به ایران از سال‌های پیش‌ از پیروزی انقلاب اسلامی در جای‌جای این مملکت قابل‌تجسس و رؤیت است.

وی با بیان اینکه دشمنی آمریکایی‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی به اوج خود رسید افزود: مردم عزیزمان می‌دانند چه کسانی به گروه تروریستی داعش پول می‌دهند، از گروه‌های سلطنت‌طلب و وهابی‌های خبیث دفاع و فرقه‌های کاذب و ضاله را ترویج می‌کنند.

غیب‌پرور اضافه کرد: برای همگان روشن است که در مقوله اقتصادی چه کسی ملت ما را سال‌های سال مورد تحریم ظالمانه قرار داده است و در حوزه پزشکی حتی به بیماران صعب‌العلاج ما نیز رحم نمی‌کند.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: در عرصه سیاسی هم همین وضعیت است چراکه در فتنه سال ۱۳۸۸ رئیس‌جمهور آمریکا از سران فتنه در مرکزیت کشورش اسم می‌برد و اعلام حمایت می‌کند و از هر زاویه‌ای که نگاه می‌کینم ردپای آمریکایی‌ها را می‌بینیم.

وی بابیان اینکه ما به تأسی از امام بزرگوار، آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانیم، گفت: دشمنی آمریکایی‌ها نه‌تنها سرسوزنی کم نشده بلکه یک روند فزاینده دارد و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) به‌ویژه در ماه‌های اخیر در جلسات مختلف هشدار داده‌اند و خطر نفوذ آمریکایی‌ها را گوشزد کرده‌اند، از همین رو تکلیف برای نخبگان جامعه، دولتمردان و مردم شریف ایران روشن است که باید دشمن را ببینیم و بشناسیم.

غیب پرور با اشاره به اینکه امسال سیزدهم آبان‌ماه حال و هوای دیگری دارد، گفت: می‌خواهم به مردم خوبمان در سراسر استان فارس و میهن اسلامی بگویم اگر برفرض سال گذشته در شهرمان پنج پرچم آمریکا آتش می‌زدیم، امسال ۵۰۰ پرچم آن را آتش بزنیم، چراکه این یک رفتار سَمبُلیک نیست و ریشه در اعتقادات و باورهای ما دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: سیزدهم آبان‌ماه امسال به فضل خدای بزرگ بسیار پرهیجان‌تر، باقدرت و اقتدار بیشتر، پرچم آمریکا را با سرافرازی کامل آتش می‌زنیم و این آتش زدن ریشه در بصیرت انقلابی ما دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج