اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۲۰۷۲
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

هیچ چیز در صدا و سیما مشخص نیست

مجید قناد از راه‌اندازی شبکه کودک به عنوان یکی از نقاط اوج سازمان صداوسیما در زمان ریاست محمد سرافراز یاد کرد.

خبرگزاری ایسنا: مجید قناد از راه‌اندازی شبکه کودک به عنوان یکی از نقاط اوج سازمان صداوسیما در زمان ریاست محمد سرافراز یاد کرد.

این تهیه‌کننده و مجری پیشکسوت برنامه‌های کودک درباره‌ی نقد عملکرد سازمان صداوسیما، گفت: به نظرم عملکرد آقای سرافراز طی مدتی که وارد صداوسیما شده است، خوب بود؛ به دلیل اینکه جایگاه‌ها در حال پیدا شدن است؛ ضمن اینکه خدا را شکر شبکه کودک هم از چندی پیش به شکل آزمایشی استقلال خودش را گرفته و قرار است به‌زودی راه‌اندازی رسمی شود و این اتفاق مژده خوبی برای بچه‌هاست و در عین حال از نقطه‌های اوج موفق‌آمیز آقای سرفراز و سازمان صداوسیما بوده است.

قناد درباره اینکه آیا پیشنهادی به مدیریت حال حاضر سازمان صداوسیما دارد؟ خاطرنشان کرد: پیشنهاد به سازمان صداوسیما و آقای سرافراز مثل این می‌ماند که ما از چیزی خبر نداشته باشیم و پیش‌بینی کنیم؛ به عنوان مثال شما اصلا فکر می‌کردید که برای حاجیان این اتفاق تلخ در منا رخ بدهد؟! بنابراین فعلا هیچ چیز در صداوسیما مشخص نیست، باید زمان بگذرد تا بینیم چه اتفاقی می‌افتد.

هیچ چیز در صدا و سیما مشخص نیست

او در ادامه این گفت‌وگو از تهیه‌کنندگی یک انیمیشن جدید با عنوان «سال‌های تاریکی» با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: انیمیشن «سال‌های تاریکی» به کارگردانی سامان کاظمی و مدیر دوبلاژی افشین ذی‌نوری، به‌زودی رونمایی می‌شود.

این تهیه‌کننده و مجری پیشکسوت برنامه‌های کودک توضیح داد: طی هشت ماهی که گذشت و برای تلویزیون کاری نداشتم، تهیه‌کنندگی انیمیشن «سال‌های تاریکی» را انجام دادم که یک کار جدید کامپیوتری با شکلی تازه برای کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان است و فکر می‌کنم به‌زودی از اوایل آذر ماه یا به مناسبت ایام دهه فجر رونمایی شود ولی هنوز مشخص نیست این انیمیشن از تلویزیون به روی آنتن برود یا برای شبکه نمایش خانگی تولید شود.

قناد در پایان درباره‌ی اینکه تکلیف «مسابقه بزرگ»ی که قرار بود برای شبکه دو سیما ساخته شود به کجا انجامید؟ پاسخ داد: این مسابقه هم در شرف نهایی شدن است. «مسابقه بزرگ» یک برنامه نمایشی اجرایی است که به‌زودی برای ساخت آن اعلام آمادگی می‌کنیم. طراحی‌های این مسابقه اکنون انجام شده اما هنوز مشخص نیست برای کدام شبکه تلویزیونی ساخته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج