۲۸۰۵۰۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رونمایی از سینمایی‌ترین بازی ویدئویی ایرانی

آیین رونمایی از بازی ویدئویی «بال‌های تاریک» به تهیه کنندگی «مجید قناد» روز دوشنبه ۷ دی ماه به همت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود.

پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای: آیین رونمایی از بازی ویدئویی «بال‌های تاریک» به تهیه کنندگی «مجید قناد» روز دوشنبه ۷ دی ماه به همت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود.

بازی بال‌های تاریک در سبک ماجرایی اشاره کلیک برای تلفن‌های همراه و رایانه‌های شخصی ساخته شده و داستان بازی به پرونده مفقود شدن بازیگران سینما توسط فردی با نام مستعار «سایه شب» می‌پردازد و بازی‌باز در این بازی با دو شخصیت که یکی بازیگر و دیگری پلیس است، در دو مکان مختلف به بازی می‌پردازد تا در نهایت پشت پرده این مفقود شدن‌ها را کشف کند.

رونمایی از سینمایی‌ترین بازی ویدئویی ایرانی

این بازی که دارای ۱۵ نمایش ویدئویی است، عنوان سینمایی‌ترین بازی رایانه‌ای را به خود اختصاص داده و ۶ بازیگر و صداپیشه تلویزیون و سینمای ایران در آن ایفای نقش می‌کنند.

بال‌های تاریک در سایت «اسلاید دی بی» که مرجع بین‌المللی نظرات کاربران بازی‌های ویدئویی است، توانسته در بین ۵۰ بازی برتر سال ۲۰۱۵ قرار بگیرد.

بازی بال‌های تاریک به تهیه‌کنندگی «مجید قناد» هنرمند محبوب کشورمان ساخته شده و نسخه تلفن‌های همراه آن بعد از مراسم رونمایی در کافه بازار عرضه می‌شود.

مراسم رونمایی از این بازی که به همت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود، روز دوشنبه ۵ دی ماه از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در سالن آمفی تئاتر فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار می‌شود و حضور برای عموم آزاد است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج