۲۶۲۶۷۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

واردات کدام کالاهای آمریکایی ممنوع است؟

رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران با بیان اینکه علاوه بر کالاهای مصرفی، واردات کالاهای دارای سبک زندگی آمریکایی نیزممنوع شده است، گفت: براساس بخشنامه وزیر صنعت، ورود کالاهای مصرفی و کالاهایی که نماد زندگی آمریکایی دارند، هر دو ممنوع است.

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران با بیان اینکه علاوه بر کالاهای مصرفی، واردات کالاهای دارای سبک زندگی آمریکایی نیزممنوع شده است، گفت: براساس بخشنامه وزیر صنعت، ورود کالاهای مصرفی و کالاهایی که نماد زندگی آمریکایی دارند، هر دو ممنوع است.

یدالله صادقی با اعلام این خبر، درباره شرایط اجرای بخشنامه اخیر وزیر صنعت درباره ممنوعیت ورود کالاهای مصرفی آمریکایی، اظهار کرد: بر اساس بخشنامه آقای نعمت‌‌زاده عرضه کالاهای مصرفی آمریکایی که نماد آمریکایی دارند در بازار ایران ممنوع شده و بخشنامه های آن به معاونت امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت و سازمان توسعه تجارت ابلاغ شده است.

وی افزود: ما نیز براساس این بخشنامه نمایندگی شرکت‌های عرضه کننده کالاهای آمریکایی را ثبت نمی‌کنیم و در سایر قسمت‌های وزارتخانه نیز این ممنوعیت برقرار خواهد شد.

رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران ادامه داد: بر این اساس، به طور کلی برای ورود کالاهای آمریکایی به کشور محدودیت و در بخش مصرفی ممنوعیت اعمال می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که منظور از کالاهایی که نماد آمریکایی دارند چیست؟ خاطر نشان کرد: منظور از نماد همان برند یا نشانه است که در عین حال سبک زندگی آمریکایی را نیز به سایر کشورها می‌برد.

صادقی گفت: براساس این بخشنامه وزیر صنعت، ورود کالاهای مصرفی و کالاهای که نماد زندگی آمریکایی هستند، در هر دو بخش ممنوع شده است.

وی یادآورشد، اکثر برند‌های آمریکایی نیز عرضه کننده کالاهای مصرفی بوده و اجازه ورود به کشور ما ندارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداوند عقلی بدخهد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج