۲۶۳۱۱۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فروش تبلت‌ دانش‌ آموزی کلاهبرداری است

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش تاکنون هیچ مجوزی برای تولید تبلت و تلفن همراه دانش آموزی صادر نکرده است.

پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر: معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش تاکنون هیچ مجوزی برای تولید تبلت و تلفن همراه دانش آموزی صادر نکرده است.

حمیدرضا کفاش گفت: اخیراً همراه اول یک تلفن همراه دانش آموزی با کاربری ویژه و با سفارش خانواده ها به صورت آزمایشی طراحی کرده ولی هنوز این تلفن هیچ تأییدیه ای ندارد و تلفن هایی که در بازار عرضه شده است جنبه تبلیغاتی دارد.

او تأکید کرد: هیچ جلسه ای تاکنون برای تأیید شدن این تلفن بین آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات برگزار نشده است، بنابراین تلفن و تبلت دانش آموزی از نظر آموزش و پرورش هنوز قانونی نیست.

کفاش گفت: بر اساس آخرین مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، ورود تلفن همراه و تبلت همچنان به مدارس ممنوع است و با دانش آموزان متخلف برخورد خواهد شد.

او در پاسخ به این سؤال که دیده می شود برخی مدارس دانش آموزان را به اردوهای خارج از کشور می برند افزود: تاکنون هیچ مجوزی برای برگزاری اردوها به هیچ مدرسه‌ای داده نشده است و برگزاری این اردوها از طرف هر مدرسه ای تخلف محسوب می شود.

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: به همه مدارس بخشنامه کرده ایم که اردوهای درون و برون استانی دانش آموزان نیز باید با مجوز کتبی از والدین دانش آموز و کاملاً به صورت اختیاری برگزار شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج