adexo3
۲۶۳۵۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

اختصاص ۱۰۰ ميليون به نمايندگان برای مسکن

يك عضو هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي از اختصاص ۱۰۰ ميليون تومان به نمايندگان براي رهن آپارتمان در تهران خبر داد .

خبرگزاری ایسنا: يك عضو هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي از اختصاص ۱۰۰ ميليون تومان به نمايندگان براي رهن آپارتمان در تهران خبر داد و گفت: هيات رييسه به نمايندگان توصيه كرده در مناطق بالاي شهر ساكن نشوند.

سيدشريف حسيني اظهار داشت: با توجه به قيمت بالاي مسكن پيشنهاد مي‌كنيم نمايندگان در جايي زندگي كنند كه مردم عادي حضور داشته باشند، در اين صورت هم دسترسي آنها به مجلس سريعتر است و هم هزينه اياب و ذهاب و سوخت كمتري را مصرف كنند و البته زمان كمتري را هم در ترافيك صرف كنند.

نماينده مردم اهوازدر مجلس شوراي اسلامي يادآور شد: ارباب رجوعي كه به مجلس مي‌آيند و بعضا ميهمان نمايندگان مي‌شود شايد در تردد به نقاط بالاي شهر با مشكل مواجه شود لذا پيشنهاد ما به نمايندگان اين بوده كه در مناطقي سكونت يابند كه در مركز شهر و نزديك به بهارستان است.

اين عضو هيا ت رييسه مجلس خاطر نشان كرد: البته درباره سكونت در مركز شهر الزامي وجود ندارد اما اين موضوع به صورت اتفاقي به الزام تبديل شده زيرا پولي كه در اختيار نماينده قرار مي‌دهيم، اصلا اين قابليت را ندارد كه نماينده در بالاي شهر سكونت يابد.

حسيني اضافه كرد: مجلس تا سقف ۱۰۰ ميليون تومان براي رهن منزل براي نمايندگاني كه در تهران خانه ندارند در نظر گرفته كه اين پول خود مجلس است و به مجلس برمي‌گردد.

وي اضافه كرد: ما وظيفه داريم مثل خانه سازماني يا مبلغي اجاره در اختيار نمايندگان بگذاريم و يا براي نمايندگان خانه رهن كنيم و در همين راستا مجلس براي نمايندگان قرارداد مي‌بندد و پول مستقيما در اختيار نماينده قرار نمي‌گيرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدجعفری

      با سلام حیف ومیل بیت المال یعنی این چرا خود مجلس خونه اجاره نمکنه بده اینها توش بشینن این اقایون بغداز انتخاب شدن میشت موجود فضایی که دیده نمی شن

    • حورا

      عجب!
      پس مردم عادي جايي زندگي مي كنند كه رهن آپارتمنش 100 مليون باشه!
      باشه حرفي نيست
      خوب آنوقت ميشه بگيد آنهايي كه تو تهران و جاهايي با مبالغ خيلي خيلي كمتر از اين اجاره نشين هستند( جاهايي كه حتي با 100 مليون ميشه يه واحد خريد) چي هستند؟ مردم عادي يا غير عادي يا شايد هم اصلا جزء مردم بحساب نمي آيند
      خدا رحمت كند امام راحل را كه تاكيد كرد بر ساده زيستي مسوولين
      اما كو گوش شنوا فقط ادعاي پيرو خط امام را دارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج