adexo3
۲۶۳۹۶۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

التماس برای پیوستن به مدافعان حرم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مراجعه جوانان و بسیجیان به سازمان بسیج جهت اعزام به سوریه و عراق بسیار زیاد است و این عزیزان حتی با گریه و اشک و التماس از ما می‌خواهند تا اجازه دهیم به عنوان مدافع حرم عازم جبهه‌ها شوند.

خبرگزاری میزان: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مراجعه جوانان و بسیجیان به سازمان بسیج جهت اعزام به سوریه و عراق بسیار زیاد است و این عزیزان حتی با گریه و اشک و التماس از ما می‌خواهند تا اجازه دهیم به عنوان مدافع حرم عازم جبهه‌ها شوند.

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به رفتارهای اخیر مقامات سعودی و ایجاد تنش در منطقه اظهار داشت: اساسا رژیم عربستان سعودی هیچ اصالتی از خودش ندارد و تنها به عنوان یک شاخه مزدوری آمریکا و انگلیس در منطقه شناخته می‌شود.

سردار نقدی با بیان اینکه تمام اعمال و رفتار دولت سعودی بدون اختیار و از روی ذلت است عنوان کرد: امام خمینی‌(ره) و مقام معظم رهبری فرمودند هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید و ما باید این را بدانیم که تصمیمات و حرف‌های غلط مسئولان سعودی به دلیل کبر سن و یا صغر سن دولتمردان آن نیست بلکه آنها فقط بله قربان‌گو‌های اربابان خود هستند.

وی با تاکید بر اینکه دستور اصلی آمریکا و انگلیس به مسئولان سعودی، ایجاد تفرقه میان مسلمانان جهان است، افزود: حرف‌های تحریک‌کننده و توهین‌آمیز دولتمردان عربستان هم با همین هدف است که حواس ملت‌های مسلمان را از مبارزه با استکبار جهانی معطوف درگیری‌های داخلی کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین در خصوص شایعاتی در مورد شهید شدنش در درگیری‌های سوریه گفت: مردم، سایت‌ها و رسانه‌های مزدوری که این شایعه را پخش کردند می‌شناسند و ماهیت پلید آنها را باور ندارند و باید این را بگویم که ما تا وقتی آمریکا را دفن نکنیم، از این دنیا نخواهیم رفت.

سردار نقدی در ادامه با اشاره به اینکه تمامی مستشاران ایرانی که به عنوان مدافع حرم عازم سوریه می‌شوند را افراد خبره و باتجربه تشکیل می‌دهند، تاکید کرد: در عراق، سوریه، فلسطین و لبنان به اندازه کافی رزمنده وجود دارد و دلیلی برای اعزام گروه‌های رزمنده بسیجی به این مناطق وجود ندارد؛ حال آنکه مزیت‌های رزمنده بومی نسبت به رزمنده غیربومی بسیار بیشتر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مراجعه جوانان و بسیجیان به سازمان بسیج جهت اعزام به سوریه و عراق بسیار زیاد است و این عزیزان حتی با گریه و اشک و التماس از ما می‌خواهند تا اجازه دهیم به عنوان مدافع حرم عازم جبهه‌ها شوند اما ما هیچ بنایی برای اعزام گروه‌های رزمنده به سوریه و عراق نداریم و این امر هم تنها به دلیل حضور فراوان رزمندگان بومی در این کشورهاست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آفرین به این بسیجیان خوب بزارید برن چون دشمنی خونخوارتر ازداعش پیدا نخواهد شد!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج