اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۴۸۳۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پورمحمدی:

زنجانی دادگاه را با میدان شعبده اشتباه گرفته

وزیر دادگستری اظهارات میلیاردر نفتی در دادگاه مبنی بر داشتن ۲۲ میلیارد یوروپول نقد را دروغ بزرگی خواندو گفت:آن‌ها به دنبال این هستند که با این حرف‌ها مردم را درگیر کنند. باید پاسخ دهند که پول‌ها کجاست؟

خبرگزاری ایلنا: وزیردادگستری اظهارات میلیاردر نفتی در دادگاه مبنی بر داشتن ۲۲ میلیارد یوروپول نقد را دروغ بزرگی خواندو گفت:آن‌ها به دنبال این هستند که با این حرف‌ها مردم را درگیر کنند. باید پاسخ دهند که پول‌ها کجاست؟

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی در حاشیه هفتمین جلسه از گفت‌وگوهای راهبردی درراستای الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، در جمع خبرنگاران ادعای بابک زنجانی مبنی بر داشتن ۲۲ میلیارد یورو پول نقد را دروغ بزرگی خواند و گفت:‌ اینگونه افراد که جسارت کرده و مردم را به سخره می‌گیرند باید بدانند که دادگاه هوشیار است.

وزیر دادگستری تاکید کرد: این افراد دادگاه را با میدان مسخرگی و شعبده اشتباه گرفته‌اند.

وی در مورد اعتراض این بدهکار نفتی به کارشناسی‌های صورت گرفته در مورد اموالش گفت: قاضی باید صلاحیت کارشناس را تائید کند هرچند که کارشناسان بانک مرکزی جزو برجسته‌ترین کارشناسان کشور هستند.

پورمحمدی با بیان اینکه پول مملکت به تاراج رفته و آنها پول‌ها را خورده و برده‌اند و حالا می‌خواهند بازی در بیاورند، ابراز کرد: آن‌ها به دنبال این هستند که با این حرف‌ها مردم را درگیر کنند. باید پاسخ دهند که پول‌ها کجاست؟

وی درباره سخنان بابک زنجانی در جلسه دادگاه مبنی بر اینکه «ساعت،‌انگشتر، موتورسیکلت‌ها و ماشینم را آتش بزنید اما به وزارت نفت ندهید»، اظهار کرد: خاطرنشان کرد: قباحت و جسارت دارد که اجازه دهیم حرف‌های بی‌شرمانه این‌چنینی از سوی یک مفسد بزرگ زده شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج