اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۵۱۲۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

حمایت وزیر دادگستری از شبکه‌های اجتماعی

وزیر دادگستری بر نقش مثبت شبکه‌های اجتماعی تاکید کرده و گفت کاربران با رعایت حریم‌های تعریف شده می‌توانند از مزایای آن بهره ببرند.

خبرگزاری صدا و سیما: وزیر دادگستری بر نقش مثبت شبکه‌های اجتماعی تاکید کرده و گفت کاربران با رعایت حریم‌های تعریف شده می‌توانند از مزایای آن بهره ببرند.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در حاشیه نمایشگاه مطبوعات در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما روی کاربردهای مؤثر و مثبت شبکه‌های اجتماعی تاکید کرد وگفت محروم کردن مردم از فضای مجازی حتماً موضوع جالبی نخواهد بود و باید از این ظرفیت به درستی استفاده و تولید کنندگان محتوا را تشویق کرد تا محتواهای سالم و مفید در شبکه‌ها بگذارند.

پورمحمدی افزود: خود کاربران هم باید تلاش کنند فضای مجازی را فضایی اجتماعی تلقی و آداب و حریم این فضا را رعایت کنند و آن را مخدوش نکنند.

وی شبکه‌های اجتماعی را با شبکه‌های بزرگراهی در کشورها مقایسه و تصریح کرد : همچنانکه این بزرگراه‌ها آداب و مقررات مخصوص خود را دارند شبکه‌های اجتماعی هم آداب خاصی دارند و باید مناسبات صحیح اجتماعی را در آن‌ها رعایت کرد و همه باید تلاش کنند که این قواعد رعایت شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حقویردی بازه

      باسلام حقیر بانظر وزیرمحترم کاملا موافقم نمیتوان حامعه را از شبکه های احتماعی محروم کرد .شبکه های اجتماعی شبکه های جهانی هستند که از بزرگراه هم وسعیتر هستند وجوامع گوناگون را دربرمیگیرند و مردم بمرور زمان روش استفاده ی صحیح از آن را یادخواهند گرفت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج