۲۶۵۰۱۴
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

پسرکشی پدر بی رحم با ضربات پتک

پدری که پسر خود را کشته بود، پس از اعتراف به قتل پسرش در برابر افراد خانواده، خود را از طبقه پنجم ساختمان پایین انداخت و بدین گونه پرونده مفقودی پسرش را بست.

روزنامه هفت صبح: پدری که پسر خود را کشته بود، پس از اعتراف به قتل پسرش در برابر افراد خانواده، خود را از طبقه پنجم ساختمان پایین انداخت و بدین گونه پرونده مفقودی پسرش را بست.

شب سه شنبه، ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه به ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد اعلام شد یک مرد ۶۴ ساله خود را از ساختمانی پنج طبقه واقع در خیابان شکوفه به پایین پرتاب کرده است. با اعلام این خبر بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری در محل حادثه حاضر شدند. با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد مردی که خود را از ساختمان به پایین پرتاب کرده، قبل از خودکشی، پسرش را به قتل رسانده است.

ماموران با حضور در محل حادثه و بررسی صحت ماجرا، بازپرس کشیک قتل پایتخت را در جریان قرار دادند. قبل از حضور بازپرس در محل جنایت، ماموران کلانتری در تحقیقات میدانی متوجه شدند پدر و پسر داخل یک ساختمان نیمه کاره در محله خانی آباد تهران با هم درگیر شده و بعد از درگیری، پدر ۶۴ ساله پسرش را با ضربات پتک به قتل رسانده و جسد او را بدون اینکه کسی متوجه ماجرا شود، داخل ساختمان نیمه کاره به خاک سپرده است و بعد از این ماجرا خودش را از پشت بام ساختمان نیمه کاره به پایین پرتاب کرده است.

کشف جسد داخل ساختمان نیمه کاره

پس از انتقال جسد مرد ۶۴ ساله به پزشکی قانونی ماموران به همراه بازپرس ایلخانی به ساختمان نیمه کاره رفتند و جسد پسر را در زیر کیسه های سیمان پیدا کردند. بررسی جسد نشان می داد پسر ۲۳ ساله با برخورد جسم سختی به میان چشمانش به قتل رسیده است.

خودکشی پدر

پدر ۶۴ ساله قبل از اینکه به خودکشی اقدام کند، برای همه اعضای خانواده اش جلسه می گذارد. پسر خانواده می گوید: «پدرم برای موضوع مهمی منتظر ماند تا همه ما دور هم جمع شویم و بعد از گردهمایی، توضیح داد که این موضوع به مفقود شدن برادرمان ربط دارد. ما نمی دانستیم پدر چرا این همه این پا و آن پا می کند اما بعد از اینکه داستان را تعریف کرد، با واکنش منفی مادرم روبرو شد و وقتی جو بر علیه او شد از ساختمان بیرون زد. هیچ کدام مان نمی توانستیم تصمیم بگیریم حالا باید چه کار کنیم تا اینکه صدای محکم زمین خوردن چیزی ما را به بیرون کشاند و متوجه جسد پدرم شدیم.»

او گفت: «بلافاصله پلیس و ماموران آتش نشانی در جریان ماجرا قرار گرفتند اما هم پدرمان را از دست داده بودیم و هم برادرمان را.»

جزییات روز حادثه

به گفته یکی از اعضای خانواده، پدر در مورد قتل پسرش گفته بود: «من در ساختمان تنها بودم و فکر نمی کردم حامد به دنبال من به ساختمان بیاید، چند بار زنگ زده بود و گفته بود که پول لازم است و هزینه پرداخت موادش را ندارد، دیر وقت بود که رسید و من در حال رسیدن به حیاط بودم.

وقتی که حامد آمد، گفتم من پولی ندارم و حتی اگر داشته باشم برای شیشه مصرفی تو پولی نخواهم داد. به سمتم آمد و التماس کرد که پول بده اما من تصمیم خودم را گرفته بودم و قصد داشتم به جای دادن پول شیشه به او، او را دوباره به مرکز ترک اعتیاد ببرم و ترکش دهم اما یک لحظه او عصبانی شد و رفت به سمت آجرها. یکدفعه یک سنگ به سمتم پرتاب کرد، من که چاره ای نداشتم با پتکی که در دست داشتم یک ضربه محکم به سر او زدم و او بیهوش و خونین روی زمین افتاد. در آن هنگام کسی چیزی نشنید. من هم ترسیدم و جسد او را زیر گونی های سیمان راه پله ها دفن کردم.»

پس از اتمام بررسی در محل دفن، جسد پسر ۲۳ ساله برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده، جناب آقای ایلخانی به پزشکی قانونی انتقال داده شد و همچنین وی دستور تحقیقات بیشتر در زمینه خودکشی را نیز صادر کرد. تحقیقات درباره انگیزه جنایت خانوادگی از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امان از مواد!! این نماینده ها به جای اینکه در گیر فرچه توالت و بقیه چیزای مسخره بشن ,تمام فکرشونو بذارن که از کجا این مواد میاد!!مگه میشه نفهمن کی این کارارو انجام بده !!هرچند دزدیدن دکلو متوجه نشدن و خیلی چیزای دیگه !!متاسفم واقعا!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر سخن جایی دارد و هر نقطه مکانی!

    • هادی وارسته چقاقزانی

      باسلام.من هم درکلانتری خانی آبادنو152سربازبودم درسال1383خسته نباشیدهمکاران عزیزم آروزیی موفقیت روزافزون براتان ازخدای بزرگ خواستارم.درپناه خدا باشیدهمکاران عزیزم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب به ما چه

    • صبا

      خدا لعنت کند اونایی را که پای اینجور مواد و توکشور باز میکنند،بدبخت پدر مستاصل چاره ای جز کشتن پیدا نمیکنه وزندگی خودشم نابود میکنه،دلواپسها نگران جوانهامون باشند لطفا
      جو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج