جاباما
۲۶۷۹۲۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

تلاش داعش برای استخدام دانشمندان

برخی رسانه‌ها گزارش دادند گروه تروریستی داعش درصدد استخدام دانشمندان کشورهای مختلف برای ساخت سلاح های شیمیایی است.

باشگاه خبرنگاران جوان: برخی رسانه‌ها گزارش دادند گروه تروریستی داعش درصدد استخدام دانشمندان کشورهای مختلف برای ساخت سلاح های شیمیایی است.

رسانه های خبری آمریکا به نقل از یک مقام ارشد سازمان اطلاعات عراق در بغداد گزارش دادند داعش درصدد استخدام دانشمندان کشورهای دیگر است تا بتواند سلاح های شیمیایی تولید کند.

مانوئل والس، نخست وزیر فرانسه، نیز پیش از این اعلام کرده بود احتمال ان می رود که تروریست ها از سلاح های شیمیایی و میکروبی استفاده کنند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز به نقل از یک مقامی که خواست نامش فاش نشود گزارش کرد داعش یک شاخه ویژه ای را متشکل از دانشمندان عراقی و سوری و کشورهای دیگر منطقه به منظور توسعه سلاح های شیمیایی تشکیل داده است.

این گروه تروریستی تلاش می کند برخی از کارشناسان کشورهای غربی و همچنین متخصصان صنعتی ارتش منحله صدام حسین را برای این کار استخدام کند.

هر چند گروه داعش پیش از این نیز از گازهای شیمیایی در میدان جنگ استفاده کرده است؛ اما سازمان های اطلاعاتی آمریکا در مورد توانایی تروریست ها در تولید سلاح های شیمیایی شک دارند.

در همین حال، یک مقام عراقی هشدار داد کنترل بخش های وسیعی از مناطق عراق و سوریه، فرصت های زیادی را در اختیار ستیزه جویان داعش قرار داده است و این موضوع باعث شده است که نیروهای عراقی از اقدامات داعش دراین مناطق بی خبر باشند.

به همین دلیل نیروهای ارتش عراق ماسک و لباس های ضد گاز شیمیایی را در مناطق غرب و شمال بغداد در بین سربازان توزیع کرده اند.

روسیه نیز یک هزار دست لباس ضد گاز شیمیایی را در اختیار نیروهای ارتش عراق قرار داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بنده فارغ التحصیل دکترای شیمی هستم که نزدیک دو سال میشه دنبال کار میگردم. در فراخوانهای وزارت علوم هم شرکت کرده ام ولی با رزومه بسیار خوب و چاپ تعدادی زیادی مقاله معتبر هنوز بیکار هستم. افراد زیادی هم میشناسم که شرایط مشابهی با من دارند. باندبازی و روابط در استخدام بیداد میکنه. من الان از نظر شرایط مالی واقعا به بن بست رسیده ام و شرایط اسفناکی دارم بطوریکه الان هر کسی پیشنهاد شغل بده قبول میکنم. به نظرم داعش اگر چند دعوتنامه به شیمیدانهای بیکار ایران بفرسته در عرض چند هفته میتونه هر ماده شیمیایی که دلش میخواد سنتز کنه. آقا یکی به داد بیکارهای شیمی ایران برسه وگرنه داعش جذبشون میکنه.... بعدا نگین کسی نگفت حداقل من اطلاع رسانی کردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج