اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۶۸۶۸۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ممنوعیت فروش بدون مجوز سیگار در کشور

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات کشور اعلام کرد: بر اساس ابلاغیه قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت از ابتدای دی‌ماه فقط توزیع‌کنندگان عمده و خرده‌فروشان دارای مجوز، می‌توانند محصولات دخانی توزیع کنند.

خبرگزاری تسنیم: علی اصغر رمزی رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات کشور با تأکید بر اینکه توزیع سیگار صرفاً با مجوز امکان‌پذیر است، افزود: مطابق این ابلاغیه، دستگاه‌های نظارتی و بازرسان از ابتدای دی‌ماه سال جاری با توزیع‌کنندگان عمده (سراسری و استانی) و خرده‌فروش سیگار فاقد مجوز به‌عنوان متخلف برخورد می‌نمایند.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات کشور تصریح کرد: ازجمله شرایط صدور مجوز خرده‌فروشی محصولات دخانی رعایت حداقل فاصله ۱۰۰متری از مراکز آموزشی, فرهنگی و مذهبی و ورزشی است.

وی اظهار داشت: از حدود ۲ سال قبل ساماندهی مجوزهای عمده‌فروشی محصولات دخانی آغاز و تاکنون بیش از ۷۰۰ مجوز توزیع عمده‌فروشی استانی و ۱۲۰ مجوز توزیع سراسری (کشوری) صادر شده است.

علی‌اصغر رمزی با اشاره به اینکه هر شخصی که پرونده توزیع محصول دخانی قاچاق در هر میزان و در هر تاریخی را داشته باشد، امکان دریافت مجوز توزیع را نخواهد داشت، افزود: با ۴ مسئله فروش محصول دخانی قاچاق، توزیع سیگار به‌صورت فله‌ای یا نخی، فروش سیگار به افراد زیر ۱۸ سال و تبلیغ محصولات دخانی به‌شدت برخورد و مجوز افراد متخلف باطل می‌شود و دیگر مجوز توزیع سیگار برای آنان صادر نخواهد شد.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات کشور با اشاره به ابلاغیه قائم‌مقام وزیرصنعت، معدن و تجارت درخصوص صدور مجوز خرده‌فروشی برای سوپرمارکتها، خواربارفروشی‌ها و سقط‌فروشان(خُرده‌فروشان) گفت: براساس این ابلاغیه، شرایط اعطای مجوز توزیع محصولات دخانی در سطح خرده‌فروشی تعیین شده و واحدهای واجد شرایط می‌توانند از طریق اتحادیه‌های خود نسبت به کسب اطلاع از شرایط و دریافت مجوز توزیع خرده‌فروشی محصولات دخانی اقدام کنند.

وی اظهار داشت: پس از پایان آذرماه سال‌جاری صرفاً سوپرمارکتها, خواربارفروشی‌ها و سقط‌فروشانی که دارای مجوز یاد‌شده هستند، می‌توانند اقدام به توزیع محصولات دخانی کنند.

رمزی در پایان گفت: دستگاه‌های نظارتی و بازرسان با توزیع‌کنندگان عمده استانی و کشوری فاقدمجوز برخورد خواهند کرد و کسانی که علاقه‌مند به دریافت مجوز توزیع کشوری (سراسری) هستند باید از طریق مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات کشور اقدام کنند.

یادآور می شود، ضوابط و دستورالعمل‌های مربوطه برای صدور مجوزهای عمده‌فروشی (استانی و سراسری) در سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت (مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات کشور) قرار دارد و متقاضیان می‌توانند از این سایت اطلاعات کامل را درخصوص مجوزهای عمده‌فروشی دریافت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج