اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۷۵۳۷۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آغاز فروش ویژه داستر کوهنورد در ایران

نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، فروش ویژه داستر کوهنورد را با قیمت قطعی ۱۱۴ میلیون تومانی و سود مشارکت ۲۴ درصدی آغاز کرد.

اقتصادنیوز: نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، فروش ویژه داستر کوهنورد را با قیمت قطعی ۱۱۴ میلیون تومانی و سود مشارکت ۲۴ درصدی آغاز کرد.

نمایندگی رسمی شرکت رنو در ایران که فروش خودروهای ۶۰ تا ۱۲۰ میلیون تومانی را برای رقابت با خودروسازان چینی مدتیست آغاز کرده، محصول جدیدی به نام رنو داستر کوهنورد را معرفی و از ورود آن به بازار ایران خبر داد.

آنگونه که مدیر بازاریابی این شرکت خبر داده برای اولين بار در سال جاری فروش ویژه رنو داستر ۴WD اتوماتیک ۲۰۱۶ با قیمت قطعی آغاز شده است.

شکوهی با علام این خبر افزود: رنو داستر که یک خودرو کاربردی و اقتصادی است، تا کنون با استقبال بسیار خوب علاقمندان به این برند اصیل و اروپایی در بازار ایران مواجه شده است و بدون شک با ورود مدل ۴WD اتوماتیک این محصول، شرایط برای داستر در بازار به گونه دیگری رقم خواهد خورد.

طبق اعلام واحد بازاریابی، پر فروش ترین شاسی بلند ۴WD اتوماتیک اروپایی با قیمت قطعی ۱۱۴ میلیون تومان به بازار عرضه می شود و به صورت ۹۰ و ۱۲۰ روز کاری تحویل مشتریان خواهد شد.

شکوهی گفت: علاقمندان با ۶۰ و ۷۰ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت می توانند این خودرو را ثبت نام کنند و باقیمانده را در زمان تحویل خودرو پرداخت نمایند. همچنین از ۲۴ درصد سود مشارکت نیز بهره مند شوند که در نوع خود با توجه به قطعی بودن قیمت این خودرو فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج