adexo3
۲۷۵۴۰۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حمله به اتوبوس حامل پناهندگان در آلمان

از ایالت زاکسن آلمان بار دیگر یک اقدام خشونت بار علیه پناهندگان گزارش شده که طی آن یک اتوبوس حامل پناهندگان تازه وارد مورد حمله با سنگ و ترقه‌های روشن قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم: از ایالت زاکسن آلمان بار دیگر یک اقدام خشونت بار علیه پناهندگان گزارش شده که طی آن یک اتوبوس حامل پناهندگان تازه وارد مورد حمله با سنگ و ترقه‌های روشن قرار گرفت.

به گزارش روزنامه آلمانی "پاسایر نویه پرسه"، در ایالت زاکسن مجددا آشوب هایی علیه پناهندگان گزارش شده است.

بر اساس اطلاعات پلیس، ظاهرا در یکی از مناطق این ایالت یک اتوبوس حامل پناهندگان تازه وارد مورد حمله قرار گرفت. از میان یک گروه شامل سی نفر گروهی ۶ نفره سنگ و ترقه های روشن به سمت این اتوبوس حامل پناهندگان پرتاب کردند.

راننده اتوبوس بر اثر برخوررد یک ترقه از ناحیه پا مصدوم شد. یک نگهبان امنیتی این اتوبوس نیز از یک حمله با ترقه جان سالم به در برد. یکی از پنجره های این اتوبوس هم شکسته شد. پناهندگان به شدت دچار ترس و وحشت شده بودند به اندازه ای که خواستار انتقال به محل اقامت دیگر در منطقه ای دیگر بودند.

ایالت زاکسن آلمان در سال جاری شاهد حملات زیادی به محل اقامت پناهندگان و خشونت علیه این گروه ها بوده است.

بر اساس اطلاعات اداره فدرال جنایی آلمان از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون حدود ۷۸۹ مورد حملات به محل اقامت پناهندگان وجود داشته است که ۶۵ مورد آن حملات آتش‌سوزی بوده است؛ این در حالی است که در سال ۲۰۱۴ شمار حملات به محل اقامت پناهندگان بسیار کمتر بوده است. در این سال تنها شش مورد حمله آتش‌سوزی به محل اقامت پناهندگان ثبت شده است.

در سایه هجوم پناهندگان به آلمان تعداد حملات به محل اقامت این گروه‌ها در این کشور به‌شدت افزایش پیدا کرده و این امر نگرانی‌های زیادی را بین مقامات و سیاستمداران آلمانی ایجاد کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج