adexo3
۲۷۷۵۳۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دیدار «ترامپ» با مولتی میلیاردر یهودی

دونالد ترامپ که یکی از نقاط قوت خود و دلیل مخالفت یهودی‌ها با خود را بی‌نیاز بودن به پول این اقلیت متمول آمریکا می‌دانست، با مولتی‌میلیاردر یهودی که حرف نهایی را در خصوص نامزدهای جمهوری‌خواه می‌زند، دیدار کرد.

خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا که فعلاً بخت اول این حزب برای تصدی کرسی اوباما است، با «شلدون ادلسون» مولتی‌میلیاردر یهودی و حامی مالی اصلی جمهوری‌خواهان دیدار کرد.

بر اساس گزارش رویترز، خبر این دیدار را خود ادلسون با رسانه‌ها در میان گذاشته و گفته که از نظر وی، ترامپ شخصیتی « خیلی جالب» دارد.

ادلسون ۸۲ ساله، مالک شرکت «ساندز» لاس وگاس است؛ بزرگ‌ترین شرکت مدیریت قمارخانه‌های دنیا. با توجه به سهم چشمگیر پول‌های این یهودی-آمریکایی در کمک‌های مالی به جمهوری‌خواهان، معمولاً این فرد است که نامزد نهایی این حزب را برای تصدی پست‌های مهم مانند ریاست‌جمهوری تعیین می‌کند.

ادلسون در خصوص دیدار خود با دونالد ترامپ به ذکر این نکته اکتفا کرده که «این دیدار این هفته انجام شد؛ ما خیلی از کاندیداها(ی ریاست‌جمهوری) را دوست داریم، البته برخی را بیشتر از بقیه.»

رئیس بزرگ‌ترین شرکت قمارخانه‌های جهان ادامه داده: «(میزان بخت برنده شدن نامزدهای انتخاباتی) هر روز در حال تغییر است. در اخبار دیدم که ترامپ گفته درصد (مقبولیت‌اش در نظرسنجی‌ها) به ۴۱ درصد رسیده؛ کسب رأی ۴۱ درصدی برای یک کاندید از میان ۱۴ کاندید، امری است عجیب.»

نشست ترامپ و ادلسون در حالی برگزار شده که ترامپ چندی پیش گفته بود «یهودی‌ها مرا نمی‌خواهند چون به پول آن‌ها نیازی ندارم؛ آن‌ها می‌خواهند سیاستمداران را کنترل کنند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج