اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۷۸۷۲۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

SLC، عضوی جدید در خانواده مرسدس بنز

مرسدس بنز فیس لیفت برند جدید خود یعنی SLC را معرفی کرد، شاید با خود بگویید که SLC تا پیش از این اصلا وجود خارجی نداشته و چطور نسخه‌ای فیس لیفت از آن معرفی شده است؟

وب‌سایت خودرو بانک: مرسدس بنز فیس لیفت برند جدید خود یعنی SLC را معرفی کرد، شاید با خود بگویید که SLC تا پیش از این اصلا وجود خارجی نداشته و چطور نسخه‌ای فیس لیفت از آن معرفی شده است؟ حق هم دارید، چون مرسدس بنز برند و نام SLC را جایگزین برند و نام SLK کرده است و فیس لیفت مرسدس بنزهای SLK هم از این به بعد با نام جدید SLC شناخته خواهند شد.

SLC، عضوی جدید در خانواده مرسدس بنز

پیش از هرچیز مرسدس بنز دو نوع پیشرانه را برای به حرکت درآوردن این مرسدس بنز از نو متولد شده ارائه کرده که موجب تبدیل این رودستر به دو نسخه مختلف شده است، یکی مرسدس بنز SLC۳۰۰ با پیشرانه‌ای ۲ لیتری توربوشارژر ۲۴۱ اسب بخاری با گشتاور ۳۶۹ نیوتن متری و دیگری هم مرسدس بنز AMG SLC۴۳ که به یک پیشرانه ۳ لیتری توربوشارژر دوقلوی V۶ مجهز شده و توان تولید قدرتی ۳۶۲ اسب بخاری را در کنار گشتاور ۵۲۰ نیوتن متری دارد.

SLC، عضوی جدید در خانواده مرسدس بنز

در خصوص بخش ظاهری هم مسلماً از یک خودروی فیس لیفت شده باید انتظار یک طراحی جدید را داشت و مرسدس بنز SLC هم پیرو همین قانون، به یک جلوپنجره جدید با الگوهای داخلی کرومی، چراغ‌های پیشرفته‌تر با قاب داخلی تاریک‌تر، خروجی‌های اگزوز دوبل کرومی، اسپویلری کوچک در انتهای کابین و مجموعه سپری اصلاح شده با ورودی‌های بزرگ‌تر هوا مجهز شده که طراحی کلی آن را شبیه به مرسدس بنز‌های S کلاس کروکی کرده است. در فضای داخلی کابین هم غربیلک فرمانی اسپرت، خوشه ابزاری جدید، لهجه‌های فیبرکربنی و آلومینیومی هضم شده در قسمت‌های مختلف کابین، روکش‌های چرمی ناپا با تودوزی چرمی و همچنین یک سیستم سرگرمی ۷ اینچی جدید موسوم به COMAND با رزولوشنی بالاتر به چشم می‌خورد.

SLC، عضوی جدید در خانواده مرسدس بنز

از دیگر ویژگی‌های این اتومبیل هم می‌توان به مواردی همچون سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم ترمز خودکار در مواقع ضروری، سیستم داینامیک جدید با حالت‌های مختلفی همچون "راحتی، اسپرت، دوست دار محیط زیست، اسپرت + و حالت فردی" اشاره کرد که بر روی سیستم فرمان و تعلیق و موتور و انتقال قدرت تاثیر می‌گذارند. راستی سقف خودرو را هم می‌توان تا حداکثر سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت باز و بسته کرد.

SLC، عضوی جدید در خانواده مرسدس بنز

SLC، عضوی جدید در خانواده مرسدس بنز

SLC، عضوی جدید در خانواده مرسدس بنز

SLC، عضوی جدید در خانواده مرسدس بنز

SLC، عضوی جدید در خانواده مرسدس بنز
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج