اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۷۸۸۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مرد معتاد همسرش را به آتش کشید

مرد معتادي به دليل اختلاف با همسرش او را با بنزين به آتش كشيد و به قتل رساند.

شرق: مرد معتادي به دليل اختلاف با همسرش او را با بنزين به آتش كشيد و به قتل رساند.

ساعت ۱۳ روز هفتم خرداد از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ وقوع آتش‌سوزي در طبقه همكف ساختماني چهارطبقه واقع در خيابان سپيده شمالي به كلانتري شهرك وليعصر اعلام و با حضور ماموران و انجام بررسي‌هاي اوليه مشخص شد مردي ۵۳ساله به نام عباس به علت مصرف شيشه و توهم ناشي از آن منزلش را با بنزين آتش زده و در نتيجه آن، همسر ۴۴ساله وي به نام هاجر دچار سوختگي شديد شده و به بيمارستان انتقال يافته است.

اين زن روز پنجشنبه هفته پيش روي تخت بيمارستان جان باخت. كارآگاهان جنايي بعد از مرگ هاجر تحقيقات در اين زمينه را آغاز كردند و با انجام بازجويي‌هاي اوليه باخبر شدند هاجر روي تخت بيمارستان به فرزندان خود گفته بود عباس خانه را به آتش كشيده است. اين زن همچنين در همان روزهاي اول ماجرا را براي ماموران كلانتري اين‌طور شرح داده بود: «در آشپزخانه در حال پخت غذا بودم كه شوهرم با عصبانيت سراغم آمد و روي گاز بنزين پاشيد و به سرعت فرار كرد.»

تجسس‌هاي ويژه پليس فاش كرد عباس بعد از برپا كردن آتش از تهران گريخته و در اين مدت چند روز را در يك شهر سپري كرده و به سرعت محل سكونت خود را تغيير داده است. در حالي كه تلاش‌ها براي دستگيري مرد معتاد ادامه داشت فرزندان او به پليس خبر دادند پدرشان به منزل بازگشته است به اين ترتيب عباس بازداشت و به پليس آگاهي منتقل شد. اين مرد در بازجويي‌هاي اوليه اتهام حريق عمدي را رد كرد اما وقتي تحت بازجويي‌هاي تخصصي قرار گرفت، پذيرفت همسرش را به قتل رسانده است.

او گفت: « از حدود هشت سال پيش با همسرم اختلاف داشتم و حتي طي اين مدت سه بار حكم طلاق گرفته بوديم. روز حادثه، در حالي‌كه همسرم در آشپزخانه در حال تهيه غذا بود، به پاركينگ خانه رفتم و مقداري از بنزيني را كه براي رقيق كردن رنگ‌هاي ساختماني هميشه در پاركينگ نگهداري مي‌كردم، برداشتم و مجددا به داخل خانه بازگشتم و در حالي‌كه هاجر هنوز در آشپزخانه بود بنزين را روي اجاق گاز و لباس‌هاي همسرم ريختم و به سرعت از خانه خارج شدم.»

سرهنگ آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران با تاييد اين خبر گفت: «با وجود اعترافات صريح متهم درخصوص داشتن اختلافات شديد با همسرش و اعلام کردن اين موضوع به عنوان انگيزه اصلي ارتكاب جنايت، تحقيقات تكميلي و ديگر اظهارات متهم نشان مي‌دهد وي به علت شدت مصرف مواد مخدر، طي اين مدت دايما در اين تصور بود كه اعضاي خانواده‌اش در حال خيانت كردن به او هستند و همين موضوع باعث ايجاد اختلافات ميان متهم و اعضاي خانواده به‌ويژه با همسرش شده بود.»

سرهنگ حاجي‌زاده افزود: «با توجه به دلايل و مدارك به‌دست‌آمده درخصوص ارتكاب جنايت و همچنين اعترافات صريح متهم، دستور بازداشت موقت از سوي بازپرس پرونده صادر شده و متهم براي انجام تحقيقات تكميلي، در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج