۲۷۸۹۰۰
۲۷ نظر
۵۰۰۴
۲۷ نظر
۵۰۰۴
پ

عذرخواهی «فیتیله‌» در انتظار بخشش آذری

بازیگران مجموعه فیتلیه با حضور در کمیسیون اجتماعی مجلس از بابت توهین صورت گرفته در این برنامه به مردم آذربایجان عذرخواهی کردند.

خبرگزاری خانه ملت: بازیگران مجموعه فیتلیه با حضور در کمیسیون اجتماعی مجلس از بابت توهین صورت گرفته در این برنامه به مردم آذربایجان عذرخواهی کردند.

سیدمهدی عیسی‌زاده نماینده مردم میاندواب در مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: مجموعه برنامه‌سازان فیتیله‌ای‌ها، کارگردان و تهیه‌کننده این برنامه برای عذرخواهی جهت توهینی که به آذری زبانان در برنامه اخیر خود کرده بودند، به درخواست نمایندگان در کمیسیون اجتماعی حضور یافتند.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون اجتماعی موظف به بررسی آسیب اجتماعی وارده شده به آذری‌زبانان برای جلوگیری از این گونه خطاهاست، لذا آنها با حضور در جلسه کمیسیون رسما از مردم آذری زبان عذر خواهی کردند.

این نماینده آذری زبان در مجلس نهم یادآور شد: مجموعه فیتیله‌ای ها اعلام کردند که با حضور در آذربایجان از مردم عذرخواهی خواهند کرد؛ البته نمایندگان پذیرش عذرخواهی این گروه تلویزیونی را منوط به پذیرش عذرخواهی از سوی مردم آذربایجان دانستند.

عیسی‌زاده با بیان اینکه گروه تلویزیونی فیتیله توهین به مردم آذربایجان را اشتباهی سهوی دانستند، گفت: این افراد سابقه حضور در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل داشتند و کاملا مشهود است که این توهین به شکل عمدی صورت نپذیرفته است اما مردم آذری‌زبان را باید قانع کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه این موضوع مجددا در کمیسیون اجتماعی بررسی خواهد شد، گفت: واکنش مردم آذربایجان برای نمایندگان آذربایجان بسیار حائز اهمیت است، باید به یاد داشته باشیم که قشر کثیری از مردم کشور اعم از مردم آذربایجان غربی و شرقی، زنجان، عده ای از مردم بندر انزلی و خراسان و همدان آذری‌زبان هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      به نظم اشتباه محض بود این کار یعنی چی جرا باید مدام هر جا برای یک شوخی طنز از یک عده بی جنبه عذرخواهی کنند.

      مشکل اینجاست که عده ای خودشون رو تافته جدا بافته می دونن که هیچ اشکال و نقصی هم ندارند.

      آقایان تافته جدا بافته اندازه سر سوزنی هم جنبه یک شوخی طنز ساده رو ندارین اما در عوض تا دلتون به خدا بت ادعا هستین وای بر شما خودبرترین ها متاسفم براتون......

      پاسخ ها

      • :)))

        حالا من بهت توهین کردم همین جور مثل ..... نگام میکنی میگی من جنبم بالاس

    • بدون نام

      فقر داره بیداد میکنه.اونجایی که قدرت تمییز بین شوخی و جدی توی برنامه مربوط به گروه کودک از بین میره.روزانه چن تا جک میسازن و همه میخونیم و میخندیم از ترک و لر و شمالی و ....؟توهین نیست؟بیچاره ها رو به چه روی انداختن!!الان 1 ماهه دارن از همه عذر میخوان!خوبه حالا بازیگر بودن و مجبور به اطاعت امر از مافوق.

      پاسخ ها

      • :(((

        تو خودت جواب خودتو دادی شوخی با توهین فرق داره

    • بدون نام

      اذری زبانانی که اینقدر به دنبال عذر خواهی.دیگران. و گروه.فیتیله هستند.خودشون هیچ وقت.هیچ.خطایی نکردند؟؟؟!خودشون.تاحالا.از کسی عذر خواهی کردند؟!! واقعا اذری زبانها.نباید فکر کنند که خودشون هم ممکنه اشتباهی رو مرتکب بشن؟!!خدا از گناهان همه ما بگذره..وگرنه که با این.حس کینه.جویی ما ادما.خیلی اوضاع خرابی جلوی خدا داریم..اون که خداست خطاهای ما رو میبخشه..ما که بنده های خداییم همدیگرو نمیبخشیم.بعد توقع بخشش از خدا داریم.

      پاسخ ها

      • 313

        اون قسمت بخشش رو خوب اومدی ولی تا حالا متوجه نشدی که ما ترکیم منطقمون اذر بایجانه و چیزی به نام زبان آذری وجود خارجی نداره کجا دیدی که اسم منطقه رو رو زبان همون منطقه بزارن زبان اصفهانی زبانی کرمانی زبان ......

    • بدون نام

      یکی یکی درب خانه های مردم ازشون عذرخواهی کنید

    • سعید

      عمو ها دوستتون دارم

      پاسخ ها

      • :(((

        آخی تو زیاد برنامه کودک نگاه میکنی

    • بدون نام

      باعث خجالته مجلس کار مهم تر نداره چقدر اذیتشون میکنین .طفلیا چیکار کردند مگه واقعا باید تاسف خورد

      پاسخ ها

      • aa

        تو تو باغ نیستی

    • آذری

      بله ما آذری ها بی جنبه ایم. پس از این به بعد صدا و سیما لطف کنه در رابطه با مسایلی همچون مسواک زدن با فرچه دستشویی از امثال شما مثال بزنه. مطمئناً اینطوری جنبه آموزشی بهتری میتونه داشته باشه !!!!

    • سیما

      شما لازم نیس دم از غرور بزنی
      شما هم لیاقت و غیرت داشته باش جلوی توهین بایست...

    • بدون نام

      عذر خواهی کنن

    • بدون نام

      شما ادم بسیار احمقی تشریف دارید. من بابت این حرفم از شما عذر نمیخوام چون شما تافته جدا بافته نیستید و با جنبه هستید نفهم

      پاسخ ها

      • :)))

        در کل منظورت گیر سه پیچ خورد مرد .

      • سعید

        من 6 بار کامنتتو خوندم نفهمیدم چی گفتی...فکر کنم منم نفهمم

    • بدون نام

      ترک ها ...

    • ali

      شما خودتون با گفتن زبان آذری به ما توهین میکنید ما تو منطقه آذر بایجان هستیم زبانمون ترکه و خواهش میکنم کسایی که هیچ اطلاعی از زبان ترکی ندارن حرف کسروی رو بدون هیچ اطلاعی به زبونشون نیارن و در ضمن احترام کردن به همدیگه تو درجه اول احترام کردن به خودمونه .

    • بدون نام

      آزری زبان بی هویت حیا کن شما ایرانی نیستید بلکه قوم بی هویت و چند رگه هستید

      پاسخ ها

      • ایرانی

        متاسفم.من از مرکز ایران دارم نظر میذارم.واقعا دلم گرفت از این نظر.
        صفوی ها هم اذری بودن.اگر اونا نبودن بعد از حمله عرب و مغول دیگه ایرانی وجود نداشت که شما با بی شرمی بخوای کسی را از ایرانی بودنش اخراج کنی! اتفاقا اذری ها از خیلی ها ایرانی تر اند و حق دارند.

      • بدون نام

        اشتباهی مثبت دادم
        منفیه منفیه

    • بدون نام

      من به عنوان یه ایرانی فقط میگم نباید استاندارد دوگانه داشت.منی که رگ غیرتم برای اون شوخی بی مزه مهران مدیری با کوروش باد میکنه باید با شوخی فیتیله هم مخالفت کنم.یا اگر با اون مخالفتی نمیکنم دیگه نباید بگم چرا مدیری با کوروش اون شوخی را کرد.به نظر من جفتش غلط بود

    • mahyar

      هموطنای آذری فکر نمیکنید درد تحقیر عربستان کثیف از توهین سهوی عموها بیشتره .فکرکنم کیف عذر واهی اونا از فیتیلیه ای ها خیلی بیشتره .خوبه دوست ودشمن روآدم بشناسه

    • اصلان

      برین تاریخ بخونین بعد اگر تونستین در مورد اذری ها صحبت کنین.اگر تاریخ بعداز اسلام ایران رو بخونین میفهمین اگر همین ترکهای اذری نبودن ایران هم نبود .

    • بدون نام

      ممنون از برترینها که تمام نظرات رو بدون توهین و غرض داره چاپ میکنه و رسالت خودش رو در مورد این جمله " لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد." تکمیل میکنه !!!

    • david

      هرچی دق و دلی از یسری آدم که عمدا این اشتباهاتو مدام تکرار کردن داشتن سر این بدبختا خالی کردن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج