اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۷۹۳۹۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

بانک‌ها در ۷ ماه چقدر وام دادند؟

شبکه بانکی در هفت ماه امسال با رشد پنج درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۸۶ هزار میلیارد تومان به بخش‌های مختلف تسهیلات پرداخت کرد.

خبرگزاری ایسنا: شبکه بانکی در هفت ماه امسال با رشد پنج درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۸۶ هزار میلیارد تومان به بخش‌های مختلف تسهیلات پرداخت کرد.

بانک مرکزی در گزارشی که از عملکرد تسهیلات دهی شبکه بانکی در هفت ماهه امسال ارائه کرد، اعلام کرده است که از حدود ۱۸۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداختی بانک‌ها در هفت ماه امسال حدود ۱۱۶ هزار میلیارد تومان معادل ۶۲.۴ درصد از کل منابع، به سرمایه در گردش اختصاص داشته است.

منابع تخصیص یافته به سرمایه در گردش تا پایان مهرماه ۹.۵ درصد نسبت به میزان پرداختی در همین دوره در سال گذشته افزایش دارد.

این در حالی است که سهم تسهیلات پرداختی بانک‌ها به بخش صنعت و معدن در این دوره ۵۴.۴ هزار میلیارد تومان بوده که ۲۹.۳ درصد از کل تسهیلات پرداختی را به خود اختصاص داده است. سهم صنعت و معدن در این دوره هفت ماهه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱.۳ درصد افزایش دارد.

سهم تسهیلات پرداختی بابت تأمین سرمایه در گردش بخش صنعت و معدن نیز ۴۴.۳ هزار میلیارد تومان بوده که نشان می‌دهد ۳۸.۲ درصد از تسهیلات پرداختی در قالب سرمایه در گردش کل بخش‌های اقتصادی به صنعت و معدن رسیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کوروش

      این افزایش وام بیشتر به خاطر تمدید وام های کلان قبلی است وگرنه هر کس سری به بانک ها بزنه متوجه میشه که تقریبا بانک ها پرداخت وام را تعطیل کرده اند مگر وام های بالای 25 درصد که کمر شکنه.

    • علی

      کاش بانک مرکزی روشن تر مشخص کند که :
      1 - 62.4% از کل تسهیلات به سرمایه درگردش و29/3% هم به بخش صنعت ومعدن اختصاص داده شده که جمعا 91/7% میشود. 8/3% باقیمانده به چه بخشی اختصاص داده شده؟
      2- سهم تسهیلات بخش مسکن چقدربوده است؟
      3- بخش صنعت ومعدن به تنهائی مبلغ 54/4 هزارمیلیارد تومان مستقیما و 44/3 هزارمیلیاردتومان نیزدرفالب سرمایه درگردش تسهیلات گرفته است که میشود 98/7 هزارمیلیاردتومان یعنی بیش از 50% کل تسهیلات. لطفا مشخص فرمایند این مبلغ درقالب چند پرونده تسهیلاتی پرداخت شده وبالاترین میزان تسهیلات به یک واحد صنعتی چقدربوده است؟
      4 میزان کل وامهای پرداختی به شاغلین وبازنشستگان بصورت وام ضروری 2 میلیون تومانی ووامهای ازدواج ویا خرید کالا یا درمان وامثال آن در 7 ماهه اول سال چقدربوده است؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج