۲۷۹۸۷۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دفاع جانانه موسس شبکه ۳ از فردوسی پور

جعفر صافی که شبکه ۳ را راه اندازی کرد و ایده برنامه ۹۰ را برای اولین بار مصوب کرد تا تبدیل به پر بیننده ترین برنامه سیما شود از عادل فردوسی پور دفاع کرد.

خبرآنلاین: جعفر صافی که شبکه ۳ را راه اندازی کرد و ایده برنامه ۹۰ را برای اولین بار مصوب کرد تا تبدیل به پر بیننده ترین برنامه سیما شود از عادل فردوسی پور دفاع کرد.

جعفر صافی ، مدیر پیشین شبکه ۳ از عادل فردوسی پور حمایت کرد. او در این باره گفت:«اول باید دید در نمونه های دیگری که این برنامه مصاحبه با شخصیت های سیاسی و مذهبی داشته چه مکانیسمی را طی کرده و یا اصلا برنامه های دیگر این شبکه یا شبکه های دیگر دقیقا چه مکانیسمی را طی می کنند اما مهمتر از این ها ، برخوردی است که شده . به هر حال این همه بازتاب منفی را برای رسانه به همراه داشته است.

اینکه با وزیر خارجه کشور درباره دیپلماسی فوتبال حرف زده شود ، اصلا اتفاق خارج از عرفی نیست چون این روزها تلاقی زیادی بین فوتبال و دیپلماسی خارجی کشورها وجود دارد و مصاحبه هایی از این دست در تمام دنیا عرف است و نمی توانی بگویی گفت و گوی انجام شده سیاسی است.

در تلویزیون خودمان هم این اتفاق برای اولین بار قرار نبوده اتفاق بیفتد. در همین تلویزیون خودمان ما فوتبال بازی کردن اقای احمدی نژاد را پخش کردیم و بارها بسیاری از مسئولان سیاسی از مجلس و دولت به برنامه های عیر مرتبط رفتند و درباره فوتبال هم حرف زدند. به نظرم این هجمه علیه ۹۰ اصلا کار درستی نیست .»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج