۲۸۱۸۰
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

قتل پسر جوان توسط زورگير حرفه‌ ای

زورگير حرفه‌اي وقتي با مقاومت طعمه‌اش مواجه شد، او را به قتل رساند.

شرق: زورگير حرفه‌اي وقتي با مقاومت طعمه‌اش مواجه شد، او را به قتل رساند.

ماموران كلانتري ولنجك چند روز قبل از طريق تماس مسوولان بيمارستان حضرت رسول اكرم(ص) در جريان انتقال جواني ۲۲ساله به نام «مجيد.م» به بيمارستان قرار گرفتند كه از ناحيه سمت چپ سينه مورد اصابت چاقو قرار گرفته بود.

با حضور ماموران در بيمارستان‌ و انجام تحقيقات مقدماتي مشخص شد «مجيد» همراه يكي از دوستانش در مسير بازگشت از دره فرحزادي، با شخصي كه قصد زورگيري از آنها را داشت درگير شدند كه مجيد توسط اين شخص مورد اصابت چاقو قرار گرفت.

سه روز بعد از تشكيل اين پرونده در حالي كه تحقيقات براي شناسايي عامل زورگيري ادامه داشت، مجيد به علت شدت جراحت روي تخت بيمارستان جان باخت و پس از آن كارآگاهان جنايي وظيفه تحقيق درخصوص اين پرونده را برعهده گرفتند.

برادر مقتول نخستين فردي بود كه توسط ماموران تحت بازجويي قرار گرفت. او گفت: «برادرم روز حادثه پس از انتقال به بيمارستان و زماني‌كه هنوز زنده بود به من گفت در بلوار فرحزادي، زير پل گلديسان توسط فردي به نام «مجتبي.الف» كه قصد داشت تلفن همراه او را به زور بگيرد، به وسيله ضربه چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.»

كارآگاهان در ادامه به تحقيق از دوست مقتول به نام ايمان كه زمان حادثه همراه وي بود، پرداختند. او گفت: «روز حادثه من و مجيد در كوچه آبشار به سمت چهارديواري به صورت پياده در حال حركت بوديم كه ناگهان جواني حدودا ۳۰ساله براي زورگيري به سمت ما آمد و قصد داشت پول، وسايل و گوشي‌هاي تلفن همراه ما را بگيرد.

وقتي او به سمت مجيد رفت، آنها با يكديگر درگير شدند و زورگير در يك لحظه با چاقو ضربه‌اي به سمت چپ مجيد زد و بلافاصله از آنجا فرار كرد.» ايمان درخصوص نحوه شناسايي هويت جوان زورگير نيز به كارآگاهان گفت: «در زمان درگيري چند نفر كه متوجه موضوع شده بودند، سارق را شناسايي كردند و زماني‌كه از آنها هويت وي را پرسيدم، گفتند نام او «مجتبي.الف» و از افراد شرور و سابقه‌داري است كه در دره فرحزادي به كار زورگيري، خريد و فروش و همچنين استعمال موادمخدر مشغول است و جا و مكان مشخصي نيز ندارد.»

كارآگاهان در ادامه اطلاع پيدا كردند مجتبي جواني ۳۳ساله و از مجرمان سابقه‌دار و حرفه‌اي است كه پيش از اين ‌بارها به اتهام ارتكاب جرايم مختلف «جعل»، «استفاده از اسناد مجعول»، «درگيري با ماموران»، «تهديد» و «سرقت» دستگير و روانه زندان شده و آخرين‌بار نيز پس از دستگيري و انتقال به زندان، در سال ۸۸ با قرار وثيقه آزاد و از آن زمان متواري شده است.

با توجه به كارتن‌خواب بودن متهم، كارآگاهان مراقبت شبانه‌روزي از محل‌هاي تردد او را در دره فرحزادي در دستور كار خود قرار دادند و سرانجام ساعت ۱۲ روز شنبه هفته جاري وي را در زمان خريد و فروش موادمخدر دستگير كردند. سرهنگ آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با تاييد اين خبر گفت: «با دستگيري و انتقال متهم به اداره دهم پليس آگاهي او به ارتكاب جنايت اعتراف كرد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سپیده

      امیدوارم هر چه زودتر مجازات شه خیلی نامردی کرد که یه جوون رو اونطوری کشت .متاسفم خدا به خانواده اش صبر بده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج