اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۸۲۱۴۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

خط و نشان محسن رضایی برای فتنه ۹۴

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان جمهوری اسلامی باید بدانند که اگر کسانی بخواهند در انتخابات اسفند ماه فتنه‌ای دیگر راه‌اندازی کنند، برخورد ملت ایران با آنها شدیدتر از فتنه ۸۸ خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان جمهوری اسلامی باید بدانند که اگر کسانی بخواهند در انتخابات اسفند ماه فتنه‌ای دیگر راه‌اندازی کنند، برخورد ملت ایران با آنها شدیدتر از فتنه ۸۸ خواهد بود.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادواره حماسه ۹ دی که در سالن وحدت شهر قشم برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران به هیچ وجه توهین به اعتقادات اسلامی را تحمل نمی کند و در حماسه نهم دی این حقیقت را به جهانیان ثابت کردند.

وی با بیان اینکه در فتنه ۸۸ چهره بسیاری از منافقان داخلی نمایان شد، گفت: این فتنه نخستین فتنه پس از پیروزی انقلاب اسلامی نبود و پس از انقلاب شاهد ۱۸ فتنه و تحمیل یک جنگ ۸ ساله بودیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم ایران برای به دست آوردن نظام جمهوری اسلامی و حفظ آن زحمات زیادی کشیده‌‌اند و همچنان برای محافظت از انقلاب سینه خود را سپر می کنند.

رضایی بر همین اساس هشدار داد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی باید بدانند که اگر کسانی بخواهند در انتخابات اسفند ماه فتنه‌ای دیگر راه‌اندازی کنند، برخورد ملت ایران با آنها شدیدتر از فتنه ۸۸ خواهد بود.

وی با دعوت از کشورهای اسلامی برای ایجاد وحدت و صلح و درس آموزی از فتنه ۸۸، گفت: به برخی کشورها پیشنهاد می کنم در یک چارچوب منطقی و دارای منافع مشترک و عادلانه با مردم ایران همراهی کنند و بدانند که این ملت هرگز از مسیر خود کوتاه نمی آید و ولایت فقیه را تنها نمی گذارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام علت اصلی دشمنی غرب با کشورهای اسلامی را جلوگیری از به وجود آمدن تمدن اسلامی دانست و یادآور شد: کشورهای اسلامی از ۷۰ سال پیش تاکنون گرفتار و درگیر جنگ شده‌‌اند و در عوض کشورهای غربی به پیشرفت و ترقی دست پیدا کرده‌‌اند و اجازه نمی دهند تا جهان اسلام به آرامش و صلح برسد.

رضایی افزود: استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی مخالف اصلی وحدت مسلمانان هستند و با راه‌اندازی جنگ در سرزمین های اسلامی شامل فلسطین، لبنان، افغانستان، عراق، جنگ تحمیلی ۸ ساله در کشورمان، سوریه و یمن، مانع از پیشرفت، وحدت و همبستگی امت اسلامی شده‌اند.

وی اضافه کرد: اگر مسلمانان از نعمت رهبری توانمند همچون ایران برخوردار بودند جهان اسلام به عنوان یک تمدن بزرگ و دارای اقتصاد قوی، جهان غرب را به انزوا می کشاند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز فتنه‌ای به نام داعش و تکفیری ها راه افتاده است، گفت: جهان کفر با راه انداختن گروه تروریستی داعش در پی بدنام کردن چهره اسلام واقعی است.

رضایی افزود: تاریخ مصرف داعش نیز تمام شده است و به زودی توسط رزمندگان اسلام یا خود غربی ها از بین می رود اما جنگ در سرزمین های اسلامی همچنان ادامه پیدا می کند؛چرا که دشمنان نمی خواهند کشورهای اسلامی پیشرفت کنند و ابهت غرب را تحت‌تأثیر قرار بدهند.

وی در ادامه، نبود رهبران عاقل، آگاه و دلسوز در جهان را مشکل اصلی امت اسلامی دانست و اظهار داشت: اگر خلاء رهبری در جهان اسلام حل شود دیگر شاهد مشکلاتی نخواهیم بود که امروز با آن روبه‌رو هستیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: ولایت فقیه بزرگترین گوهر انقلاب اسلامی به شمار می رود و یک مدل صحیح برگرفته از دل اسلام و مردم‌سالاری و رهبری آن جایگاهی جهت اتصال مردم و اسلام است.

رضایی با بیان اینکه صهیونیست‌ها نسبت به مسلمانان کینه دارند، افزود: اگر امت اسلامی از رهبری قوی برخوردار بود، رژیم صهیونیستی در کنار گوش آنان نمی توانست به چنین جنایاتی دست بزند.

وی در خاتمه با اعلام اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران خواهان وحدت بین تمام کشورهای اسلامی است، خاطرنشان کرد: ما انتظار داریم عربستان و ترکیه نیز با دست برداشتن از ایجاد فتنه به فکر تقویت امت اسلامی باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج