۲۸۲۸۱۰
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

خودرویی با ۱۲ میلیون جریمه توقیف شد

مأموران در اقدامی سریع و غافلگیرانه، خودروی متخلف را متوقف کردند و در بررسی‌های ابتدایی با استعلام از مرکز کنترل دریافتند خودرو بیش از ۳۷۹ تخلف داشته و ۱۲ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان جریمه شده است.

روزنامه ایران: یک خودروی لوکس در پلیس راه «چالوس - تنکابن» با ۱۲۲ میلیون ریال جریمه توقیف شد. سرهنگ «جعفر محمدنژاد» رئیس پلیس راه استان مازندران اظهار داشت: مأموران پلیس راه چالوس - تنکابن هنگام انجام مأموریت و کنترل ترافیک به خودروی بنز که با سرعت بالا در حال تردد در این محور بود، مظنون شدند. وی ادامه داد: مأموران در اقدامی سریع و غافلگیرانه، خودروی متخلف را متوقف کردند و در بررسی‌های ابتدایی با استعلام از مرکز کنترل دریافتند خودرو بیش از ۳۷۹ تخلف داشته و ۱۲ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان جریمه شده است.

این مقام پلیسی افزود: با دریافت این اطلاعات، برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شد. وی گفت: برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد، پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به صاحب خودرو اعلام کرده و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، صاحب خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توسط پلیس توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • چشمه

      آخه چرا کسی که اینقدر متخلفه اجازه رانندگی داره؟ اون هم توی جاده؟ جون خودش گردن خودش بقیه مردم چه گناهی کردن؟ واقعا خواهشمندم گواهینامه این قبیل رانندگان متخلف رو باطل کنید اسامیشون رو در لیست سیاه این افراد خیلی خطرناکن به خدا

    • علی

      وای غافلگیر ی ... عجب پلوتیکی غالفگیری ...واییی ترسیدم ...حتما گوشه خیابون ماشینش رو ول کرده زنگ زده پلیس گفته یه سوژدارم براتون تا از خواب که این همه مدت غافلگیرتون کرده بیدار شید و غافلگیری دیگه یاد بگیرید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج