adexo3
۲۸۳۱۴۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اتوبان تبریز - زنجان بازگشایی شد

رئیس پلیس راه استان آذربایجان‌شرقی گفت: آزادراه تبریز-زنجان که بر اثر بارش برف و کولاک از دیروز مسدود شده بود با تلاش ماموران راهداری و پلیس راه بازگشایی شد.

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان آذربایجان‌شرقی گفت: آزادراه تبریز-زنجان که بر اثر بارش برف و کولاک از دیروز مسدود شده بود با تلاش ماموران راهداری و پلیس راه بازگشایی شد.

جواد ناموران اظهار داشت: با بازگشایی اتوبان تبریز-زنجان و محور مراغه-هشترود، تمام محورهای مواصلاتی اصلی آذربایجان‌شرقی باز بوده و تردد در محورهای برف‌گیر و کوهستانی فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی افزود: با توجه به یخ زدگی و لغزنده بودن سطح جاده ها به رانندگان توصیه می کنیم از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

ناموران تصریح کرد: در آزادراه «تبریز-زنجان» گردنه «نصیرآباد» و گردنه «آتاجان» و محور «سراب-اردبیل» گردنه «صایین» کولاک مقطعی و مه گرفتگی وجود دارد که دید افقی به شدت کاهش یافته است بنابراین به رانندگان توصیه می شود برای تردد علاوه بر زنجیر چرخ از چراغ های مه شکن استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان قبل از سفر علاوه بر اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاک کن خودرو، باک بنزین خودرو را پر نگه‌دارند و حتماً به همراه خود زنجیر چرخ، پوشاک گرم و مقداری خوراکی داشته باشند.

رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه لغزندگی جاده‌ها یکی از عوامل مهم واژگونی و تصادفات رانندگی در فصل زمستان است، به رانندگان توصیه کرد، برای پیشگیری از حوادث ناگوار ضمن حرکت با سرعت مطمئنه از توقف و شتاب ناگهانی بپرهیزند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج