adexo3
۲۸۳۱۷۷
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

ناجا: مردم احساسات خود را کنترل کنند

سخنگوی ناجا با بیان این مطلب که نیروی انتظامی شهادت شیخ نمر را محکوم می‌کند، اعلام کرد:نیروی انتظامی هیچ رفتار غیر قانونی را برنمی‌تابد و مردم باید احساسات خود را کنترل و مدیریت کنند.

خبرگزاری فارس: سخنگوی ناجا با بیان این مطلب که نیروی انتظامی شهادت شیخ نمر را محکوم می‌کند، اعلام کرد:نیروی انتظامی هیچ رفتار غیر قانونی را برنمی‌تابد و مردم باید احساسات خود را کنترل و مدیریت کنند.

سردار سعید منتظرالمهدی معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی با بیان این مطلب که پلیس همراه و هم‌صدا با آزادگان جهان اقدام غیر انسانی، غیر دینی و عاری از اخلاق آل سعود را در به شهادت رساندن روحانی آزاده، شیخ نمر محکوم می‌کند بر این نکته تأکید کرد که همگان باید بر مدار قانون حرکت کرده و پلیس هیچ رفتار غیرقانونی را برنمی‌تابد.

سخنگوی نیروی انتظامی تصریح کرد: مردم عزیز کشورمان باید احساسات پاک خودشان را کنترل و مدیریت کرده و با بصیرت و هوشمندی توأم سازند.

این مقام ارشد نیروی انتظامی به حادثه شب گذشته اطراف سفارت عربستان اشاره و خاطرنشان کرد: شب گذشته تعدادی از معترضان به سفارت عربستان تعرض کردند که با حضور و مدیریت پلیس موضوع خاتمه یافت که در این اثنا ۵۰ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      عالی بسیارخوب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج