۲۸۳۶۹۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آسیب دیدگی ۱۰ مامور ناجا در تجمع تهران

سخنگوی ناجا با بیان اینکه در تجمع مقابل سفارت عربستان به هیچ کدام از افراد داخل سفارت آسیبی نرسید، گفت: در این جریان حدود ۱۰ نفر از ماموران پلیس دچار آسیب‌دیدگی‌هایی شدند.

خبرگزاری مهر: سخنگوی ناجا با بیان اینکه در تجمع مقابل سفارت عربستان به هیچ کدام از افراد داخل سفارت آسیبی نرسید، گفت: در این جریان حدود ۱۰ نفر از ماموران پلیس دچار آسیب‌دیدگی‌هایی شدند.

سردار سعید منتظرالمهدی در نشست خبری خود درباره اقدامات ویژه پلیس همزمان با اربعین و برگزاری اجلاس گازی گفت: خوشبختانه امسال پلیس در برگزاری مراسم اربعین کارنامه درخشانی از خود ارائه داد و با توجه به آمارهای موجود، شاهد بیشترین سطح رضایتمندی از سوی مردم بودیم.

وی با اعلام اینکه نظرسنجی‌های صورت گرفته درباره فعالیت پلیس همزمان با ایام اربعین به صورت تهیه پرسشنامه و در سه مرز چزابه، مهران و شلمچه انجام شده است، افزود: بر اساس آماری که از بین ۲۴ هزار نفر از زائران تهیه و تدوین شده است، شاهد ۱۷.۶۴ درصد رضایتمندی از سوی زائران اربعین بودیم که این رقم نسبت به سال گذشته افزایش ۱.۲ درصدی را نشان می‌دهد.

منتظرالمهدی گفت: زائران همچنین به پلیس عراق نمره ۱۵.۵ دادند که همین نشان می‌دهد هماهنگی پلیس ایران و پلیس عراق برای برگزاری هرچه باشکوهتر این کنگره عظیم اسلامی به حد نسبی رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در هنگام خروج از مرز بیشترین مشکل را زائرانی داشتند که به صورت جمعی به عتبات اعزام شده بودند، افزود: درصدد هستیم در سال آینده این مشکل به طور کامل برطرف شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج