۲۸۴۴۱۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تعطیلی سفارتخانه به خاطر کمبود بودجه

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی قصد دارد به خاطر کاهش بودجه خود هیئت دیپلماتیک این رژیم از ۵ سفارتخانه و کنسولگری را فراخوانده و این دفاتر دیپلماتیک خود را تعطیل کند.

خبرگزاری تسنیم: وزارت خارجه رژیم صهیونیستی قصد دارد به خاطر کاهش بودجه خود هیئت دیپلماتیک این رژیم از ۵ سفارتخانه و کنسولگری را فراخوانده و این دفاتر دیپلماتیک خود را تعطیل کند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نوشت که در لیست اسامی سفارتخانه ها و کنسولگری های رژیم صهیونیستی که احتمال تعطیلی آنها وجود دارد، نام سفارتخانه های این رژیم در کشورهای بلاروس و السالوادور و کنسولگری های آن در شهر مرسلیای فرانسه، فیلادلفیای آمریکا و مقر سفیر آکرودیته رژیم صهیونیستی در جزایر کارائیب که در نیویورک واقع است، دیده می شود.

این روزنامه افزود که رژیم صهیونیستی با تعطیلی ۷ سفارتخانه و کنسولگری این رژیم در خارج موافقت کرده بود، اما وزارت خارجه توانسته است نام دو مورد از آنها را که در قاره های آسیا و آفریقا واقع شده اند، با توجه به اهمیت شان برای این رژیم از لیست مذکور خارج کند و این فهرست را به ۵ مورد کاهش دهد. این رژیم در حال حاضر ۱۰۶ سفارتخانه در سراسر جهان دارد.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یدیعوت آحارونوت در بخش دیگری از گزارش خود آورده است که هزینه افتتاح هر سفارتخانه نزدیک به یک میلیون دلار است و این بدین معناست که تصمیمات کنونی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نه تنها به روابط سیاسی آن با کشورهای مذکور ضربه می زند، بلکه منجر به حیف و میل اموال عمومی در صورت اتخاذ تصمیم بازگشایی این سفارتخانه ها و کنسولگری ها نیز خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج