اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۸۵۱۲۶
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

تصویر لو رفته از نمایشگر آیفون ۷

با نگاهی دقیق تر به این تصاویر می توان دریافت که عکس ها به قطعه روشن کننده پس زمینه نمایشگر آیفون مربوط می شوند.

وب‌سایت دیجیاتو: سال ۲۰۱۶ از راه رسید و آیفون جدید نیز به دنبال آن معرفی می شود. از همین رو، بدیهی است که شایعات در مورد این گجت ظرف روزهای آتی قوت خواهند گرفت. برای نمونه همین امروز دو تصویر تازه از یک منبع تایوانی معتبر منتشر گردید که گویا به آیفون های جدید تعلق دارند.

تصویر لو رفته از نمایشگر آیفون 7

با نگاهی دقیق تر به این تصاویر می توان دریافت که عکس ها به قطعه روشن کننده پس زمینه نمایشگر آیفون مربوط می شوند. البته نمی توان صحت تصاویر را تایید کرد اما منبعی که آنها را منتشر کرده ظاهرا قابل اطمینان و کاملا موثق است و لوگوی اپل که روی یکی از کابل ها در تصویر دیده می شود هم می تواند نشانه دیگری بر صحت این ادعا باشد.

اگر فرض بر این باشد که عکس ها به آیفون ۷ یا مدل پلاس آن تعلق داشته باشند آنگاه «شبکه» مربوط به ۳D touch باید در آنها قابل رویت باشد، اما با بررسی های دقیق تر مشخص می شود که این شبکه وجود خارجی ندارد و این می تواند بدان معنا باشد که تصاویر به آیفون ۶ سی تعلق دارند که در واقع جایگزین همان آیفون ۵ سی جنجالی و البته مقرون به صرفه اپل است.

متاسفانه جزئیات دیگری را نمی توان از این تصاویر استخراج کرد و در نتیجه شاید بهتر باشد مروری داشته باشیم بر جدیدترین شایعات منتشر شده در این باره، از جمله آنکه ممکن است در آیفون های جدید از نمایشگرهای OLED استفاده شود، هرچند که به اعتقاد برخی، تغییر پنل های LED به انواع OLED ممکن است تا سال ۲۰۱۸ میلادی محقق نشود.

علاوه بر این موارد، گفته شده که آیفون ۷ احتمالا بدنه ای ضد آب خواهد داشت و از سه گیگابایت رم بهره می برد. همچنین نوارهای مربوط به آنتن آن نیز دیگر قابل رویت نخواهند بود و فیش ۳.۵ میلی متری صدا نیز از بدنه اش حذف خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج