adexo3
۲۸۷۵۹۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سلاحی مرگبار برای حفاظت از کاخ کرملین

این سلاح مخوف در بالاترین سطح ممکن به تجهیزات مرگبار مجهز است و به‌خوبی می‌تواند هر هدف خطرسازی را در کسری از ثانیه مورد اصابت قرار دهد.

وب‌سایت آی تی رسان: بسیاری از ما حفاظت از کاخ‌ها و مراکز بزرگ سیاسی را وظیفه سربازان ورزیده می‌دانیم و می‌توانیم به‌خوبی یک ابر سرباز بزرگ را برای این کار در ذهن خود تصور کنیم ولی روسیه برای حفاظت از کاخ کرملین، گام‌هایی بزرگ‌تر از این را برداشته است و اقدام به طراحی محصولاتی تلفیقی از تانک و پهپاد برای انجام این کار کرده است.

سلاحی مرگبار برای حفاظت از کاخ کرملین

این سلاح مخوف در بالاترین سطح ممکن به تجهیزات مرگبار مجهز است و به‌خوبی می‌تواند هر هدف خطرسازی را در کسری از ثانیه مورد اصابت قرار دهد.

این محصول ویژه، Uran-۹ نام دارد و می‌تواند دشمنانی به‌مراتب بزرگ‌تر از خود را از پای دربیاورد. طراح این جنگ‌افزار مخوف، یک شرکت مستقل اسلحه‌سازی به نام Rosoboronexport است که این محصول را بر اساس قراردادی با سازمان دفاع کشور روسیه، طراحی و تولید کرده است.

این تانک به یک سیستم شلیک ۲A۷۲ باقابلیت شلیک کردن گلوله‌هایی با کالیبر ۳۰ میلی‌متری مجهز است و نرخ نواخت گلوله آن نیز برابر با ۳۵۰ تا ۴۰۰ بار در یک دقیقه است. علاوه بر این نیز این تفنگ مخوف را می‌توان با گلوله‌های انفجاری و گلوله‌هایی که قابلیت نفوذ به زره‌های حفاظتی دارند نیز آماده‌ به‌ کار کرد. در کنار این سلاح، یک تیربار ۷.۶۲ میلی‌متری به‌صورت موازی نصب‌ شده است که می‌تواند قدرت تخریب آن را چند برابر کند.

این وسیله به موشک‌های ضدتانک ۹M۱۲۰ مجهز بوده که می‌تواند قدرت آن‌ را در برابر تانک‌های بزرگ نیز افزایش دهد. چهار عدد از این موشک‌اندازها بر روی این تانک نصب‌شده‌اند که هر یک قابلیت مورد اصابت قرار دادن اهداف در فاصله ۲.۵ مایلی (۴ کیلومتری) را دارند. ضریب موفقیت اصابت در این موشک‌اندازها نیز ۹۰ درصد است.

البته این تانک تنها یک قدرت تهاجمی بسیار بالا نیست و ازنظر تدافعی نیز تدابیر ویژه‌ای برای آن در نظر گرفته‌ شده است. بدنه این دستگاه از فناوری ویژه‌ای به نام reactive armor استفاده می‌کند که موجب می‌شود تا بتواند ضربات بسیار سنگین وارده از دشمنان را نیز تحمل کند.

این تانک‌ هم‌چنین به موشک‌های زمین به هوا مجهز بوده که می‌تواند هواپیماهایی که در ارتفاع پایین پرواز می‌کنند را هدف قرار دهند. این موشک‌ها از نوع Igla-S بوده و می‌توانند اهدافی تا ارتفاع ۱.۸۶ مایل یا ۳ کیلومتر از زمین را سرنگون سازند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج