۲۸۸۹۶۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

بقایی با قرار کفالت آزاد شد نه وثیقه

وکیل مدافع حمید بقایی با تکذیب اخبار منتشر شده در خبرگزاری‌ها و رسانه ملّی مبنی بر آزادی موکلش با صدور قرار وثیقه گفت که موکلش با قرار کفالت آزاد شده است.

خبرگزاری تسنیم: وکیل مدافع حمید بقایی با تکذیب اخبار منتشر شده در خبرگزاری‌ها و رسانه ملّی مبنی بر آزادی موکلش با صدور قرار وثیقه گفت که موکلش با قرار کفالت آزاد شده است.

سید عادل حیدری با اعلام این خبر اظهار داشت: متأسفانه روز گذشته (دوشنبه) برخی خبرگزاری‌ها و صداوسیما، به اشتباه اعلام کردند بقایی با قرار وثیقه آزاد شده که این موضوع اشتباه است.

به‌گفته وکیل مدافع بقایی، موکلش با قرار کفالت آزاده شده است.

قرار کفالت یکی از قرارهای اخف قانونی است که فرد با ضمانت شخص دیگری آزاد می‌شود.

۱۸ خرداد ماه امسال بود که حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای از بازداشت شدن حمید بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور سابق خبر داد. در نهایت، پس از گذشت افزون بر هفت ماه از بازداشت بقایی و تمدید شش باره آن، عصر روز گذشته (دوشنبه)، معاون اجرایی رئیس جمهور سابق با قرار کفالت از زندان آزاد شد.

بقایی در حین بازداشت خود نیز از حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی رئیس هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست جمهوری تحت عنوان افترا و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی شکایت کرده که این شکایت در جریان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یارو

      قرار کفالت یکی از سبک ترین قرارها در رسیدگی کیفری است.حال با توجه به این اصل قانونی که قرار باید متناسب به نوع اتهام باشه.سوال اینه اگر اتهام اینقدر سبک بود که متهم با قرار کفالت ازاد شده. چرا متهم مدت زیادی بازداشت بود؟ از طرفی تا دلایل کافی برای احضار متهم وجود نداشته باشه.بازپرس حق احضار متهم را نداره..بنابراین اگر دلایل کافی داشته و احضار هم کرده .و مدت زیادی ه م بازداشت کرده.حالا چرا با قرار کفالت ازاد کرده...حال با توجه به قرار سبک کفالت که مبین سبک بودن اتهام هم هست اگر رای نهای منتهی به صدور حکم حبس نشه.چه کسی پاسخگوی هتک حیثیت این بنده خدا و بازداشت غیر قانونی ان که خودش جرمی به مراتب سنگین تر از اتهام اقای بقایی است. و مطمنا برای فاعل جرم .حیس غیر قانونی قراری به مراتب سنگین تر قرار کفالت صادر میشود خواهد بود.به نظر بنده اقدامات انجام شده در خصوص اقای بقایی حتی با فرض صحت اتهام علیه وی .خلاف نص صریح قانون است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج