اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۸۹۴۰۷
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

خودروسازان دیگر بهانه تحریم را ندارند

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: با اجرایی شدن برجام، خودروسازان دیگر نمی‌توانند پایین بودن کیفیت محصولاتشان را به تحریم ربط دهند.

خبرگزاری ایسنا: رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: با اجرایی شدن برجام، خودروسازان دیگر نمی‌توانند پایین بودن کیفیت محصولاتشان را به تحریم ربط دهند.

محمد جعفری اظهار کرد: متاسفانه خودروسازان نتوانسته‌اند رضایت مصرف‌کنندگان را در زمینه قیمت و کیفیت خودروهای تولیدی خود جلب کنند.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته شاهد بودیم خودروسازان برخی مشکلات را به تحریم ربط می‌دادند، خاطرنشان کرد: بنابراین با اجرایی شدن برجام و لغو تحریم‌ها، این بهانه از بین رفته و شرایط برای بهبود وضعیت فراهم شده است.

رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ادامه داد: خودروسازان باید در شرایط پسا تحریم، نسبت به از رده خارج کردن خودروهای قدیمی و تولید خودروهای جدید اقدام کنند.

وی افزود: اشتیاق خودروسازان مطرح جهانی برای فعالیت در ایران فرصت مناسبی برای خودروسازان است تا نسبت به به‌روز کردن خطوط تولید و فن‌آوری خود اقدام کنند.

جعفری با بیان اینکه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان باید به دغدغه خودروسازان تبدیل شود، تصریح کرد: امیدواریم با برداشته شدن تحریم‌ها و ورود خودروسازان جهانی به کشور، شرایط برای رقابتی شدن بازار خودرو فراهم شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید

      خودرسازان اگر بهانه پیدا نکنند آنرا (بهانه) خواهند ساخت.زمان زیادی لازم است این نفرت از خودروسازهای منفور زدوده شود. بیچاره مردم ایران.

    • اهورا

      دیدین رو آینه بغل ماشین مینویسه اجسام نزدیکتر ازآنچه که به نظرمیرسند مسولان خودرو سازی و حامیان انها هم خیلی بی ناموستر از آنچیزی هستند که به نظر میرسن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج