adexo3
۲۹۱۵۷۲
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

جایگزین سالار عقیلی در جشنواره فجر

سرپرست ارکستر موسیقی «وزیری» از حضور ۲ خواننده جدید در کنسرت پیش روی این مجموعه موسیقایی در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر خبر داد.

خبرگزاری مهر: سرپرست ارکستر موسیقی «وزیری» از حضور ۲ خواننده جدید در کنسرت پیش روی این مجموعه موسیقایی در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر خبر داد.

کیوان ساکت ر توضیح داد: پس از حذف برنامه سالار عقیلی از جدول سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر، تصمیمات دیگری اتخاذ کرده ایم و مخاطبان با اجرای جذاب و متفاوتی رو به رو خواهند شد. در صورت حضور سالار عقیلی در این کنسرت قصد داشتیم مخاطبان را سورپرایز کنیم، اما حالا که نام وی از جدول جشنواره حذف شده رپرتوار دیگری به تماشاگران ارائه می شود.

وی ادامه داد: بعد از قطعی شدن حذف نام سالار عقیلی از جدول جشنواره که به نظرم تصمیم عجولانه ای بود، دوستان و هنرمندان صاحبنام زیادی با بنده تماس گرفتند و با محبت و با نگاه حرفه‌ای اعلام آمادگی کردند که در این شرایط حاضر به همکاری با گروه هستند. در نهایت بنده ضمن قدردانی از همه این عزیزان که برای حضور در کنسرت اظهار علاقه کرده بودند ۲ نفر به عنوان خواننده انتخاب کردم که از استعدادهای جوان موسیقی ایران هستند.

این نوازنده تار بیان کرد: محمود صالحی، عارف احسنت 2 هنرمندی هستند که در کنسرت پیش روی ارکستر «وزیری» با همراهی تعدادی از بهترین نوازندگان موسیقی کشورمان که به لحاظ اخلاقی و حرفه ای درجه یک هستند کار خوانندگی کنسرت را به عهده دارند. محمود صالحی از هنرمندان برگزیده جشنواره های موسیقی کشور است که مدت هاست با وی و عارف احسنت کار می کنم و خوشحالم که این دو هنرمند در این کنسرت به جامعه موسیقی کشور معرفی می شوند.

ساکت در بخش پایانی صحبت های خود تصریح کرد: به هر حال من از اینکه سالار عقیلی در این اجرا حضور ندارد بسیار متاسفم و حالا که ما در یک عمل انجام شده قرار گرفتیم امیدوارم بتوانیم کنسرت بسیار متفاوت و جذابی را به مخاطبان و علاقه مندان موسیقی ایرانی تقدیم کنیم. من اطمینان دارم بعد از بازگشت سالار عقیلی به ایران و جلساتی که وی به طور حتم برای ارائه توضیحات با مسوولان خواهد داشت او دوباره فعالیت های خود را از سر می گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • داغون

      تتلو رو میزاشتین.....

    • صابر

      اين دو تا خواننده جديد كه ابراز علاقه كردن ( از نظر شما ) ولي از نظر ما پاچه خواري كردن!
      ميرن كنار دست افتخاري ( البته اين دو تا همچين عددي هم نيستش مث افتخاري)
      و سالار هم جاودانه ميشه مثل شجريان براي ملت ايران

    • بدون نام

      وااسفا واسه ملتی ک برای رفتن ب شبکه خارجی هنرمندشو میکوبه حالا خوبه ب اسراییل نرفته
      بایدواسه این دولت و ملت خون گریه کرد بایددر وزارت فرهنگو گل گرفت ک نتونسته مردمو دارای شعورکنه ادمین کامل چاپ کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج