adexo3
۲۹۴۲۶۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فهرست كارگزاران برای مجلس و خبرگان

یک عضو حزب کارگزاران سازندگی با تأکید بر لزوم مشارکت پرشور مردم در انتخابات ۷ اسفند، گفت: مردم نباید به هیچ وجه صندوق‌های رأی را ترک کنند.

روزنامه قانون: یک عضو حزب کارگزاران سازندگی با تأکید بر لزوم مشارکت پرشور مردم در انتخابات ۷ اسفند، گفت: مردم نباید به هیچ وجه صندوق‌های رأی را ترک کنند.

حسین مرعشی در گفت‌وگو با ایسنا، با تأکید بر این‌که «علاقه‌مند به برگزاری انتخاباتی پرشور هستیم»، ‌اظهار کرد: امیدواریم شورای نگهبان در روزهای باقی‌مانده برای تحقق آرمان‌های نظام و رهبری این فرصت را به همه بدهد که همه حوزه‌های انتخابیه کشور، رقابتی باشد.

وی با بیان این‌که «حزب کارگزاران در چارچوب ائتلاف اصلاح‌طلبان برای دو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری لیست خواهد داشت»، تأکید کرد که «همه پذیرفته‌ایم که حداکثر تأثیرگذاری ممکن را در انتخابات پیش‌رو داشته باشیم.»وی در مورد نحوه مواجهه متقاضیان کاندیداتوری با اعلام نظر شورای نگهبان، گفت: از دوستان اصلاح‌طلب درخواست می‌کنیم در صورتی که صلاحیت‌شان تأیید شد، به وحدت اصلاح‌طلبان بپیوندند و کسانی هم که صلاحیت‌شان به تأیید نرسید، به یاری و کمک دیگر دوستان خود بشتابند.

سخنگوی حزب کارگزاران در ادامه درباره احتمال ائتلاف جریان اصلاح‌طلب با سایر جریانات سیاسی کشور با بیان این‌که «در حوزه‌های مختلف انتخابیه مجمع اصلاح‌طلبان و حامیان دولت کاندیدای نهایی را تعیین می‌کند»، اظهار کرد: هیچ ائتلافی با اصولگرایان طراحی نشده است و فقط پیش‌بینی شده که چنانچه در حوزه‌ای نیروهای افراطی در معرض انتخاب احتمالی قرار گيرند،‌ با کاندیداهای اصولگرای میانه ائتلاف و از یک اصولگرای معتدل حمایت کنیم.

وی همچنین با تأکید بر «لزوم مشارکت پرشور مردم در انتخابات پیش‌رو» با بیان این‌که «مردم نباید به هیچ وجه صندوق‌های رأی را ترک کنند»،‌ خاطرنشان کرد: همه مسیر اصلاحات کشور و تحقق آرمان‌های انقلاب و نظام و حل مشکلات مردم و همچنین تحقق مطالبات محقق نشده، فقط صندوق‌های رأی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج