۲۹۵۷۶۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

خداحافظی لنوو با موتورولا

موتورولا یکی از برندهای قدیمی در دنیای تکنولوژی است که به خاطر بدهی های سنگینش در سال ۲۰۱۱ میلادی به دو بخش تقسیم شد و در نهایت واحد تولید کننده دستگاه های موبایل آن به نام موتورولا موبیلیتی توسط شرکت چینی لنوو خریداری شد.

مجله دیجی کالا - مریم موسوی: موتورولا یکی از برندهای قدیمی در دنیای تکنولوژی است که به خاطر بدهی های سنگینش در سال ۲۰۱۱ میلادی به دو بخش تقسیم شد و در نهایت واحد تولید کننده دستگاه های موبایل آن به نام موتورولا موبیلیتی توسط شرکت چینی لنوو خریداری شد.

خداحافظی لنوو با موتورولا

حالا ظاهرا شرکت مادر یعنی لنوو، تصمیم گرفته که برند موتورولا را به کلی از رده خارج کرده و نام Moto by Lenovo را به جای آن بگذارد. نخستین تلفن های هوشمند این برند که طبق اعلام لنوو «مبتکرانه تر و جذاب تر» هم هستند قرار است در جولای سال ۲۰۱۶ میلادی از راه برسند.

امروز در ادامه خبرهای منتشر شده پیرامون این اتفاق، عکس هایی از نمونه های اولیه دو دستگاه موبایل منتشر گردید که ظاهرا در کارخانجات لنوو تولید شده اند و آنطور که در برخی شایعات آمده، احتمالا نسخه های ۲۰۱۶ از تلفن هوشمند موتو اکس و موبایل اقتصادی موتو جی هستند.

اما اگر کمی منطقی تر در این باره فکر کنیم، روشن است که لنوو به سادگی امکان عکس برداری از نمونه های اولیه تولیدی خود را (به شیوه ای که در تصویر می بینید) برای منبع فاش کننده فراهم نخواهد کرد و از طرف دیگر، بعید به نظر می رسد که نسخه های نهایی دو دستگاه یاد شده دقیقا شبیه به مدل های موجود در عکس ها باشند. در هر حال این احتمال را هم نمی شود به کلی مردود دانست.

اما اگر اندکی دقیق تر به عکس های منتشر شده نگاه کنید، موبایلی را می بینید که با پنل پشتی ظاهرا فلزی اش ما را به شدت یاد آیفون ۵ اس می اندازد. نظر شما چیست؟ آیا می توان این عکس ها را به نسخه سال ۲۰۱۶ موبایل موتو اکس یا موتو جی ارتباط داد؟

خداحافظی لنوو با موتورولا

خداحافظی لنوو با موتورولا

خداحافظی لنوو با موتورولا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج