۲۹۶۱۲۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

آخرین اخبار از جشنواره موسیقی فجر

رونمایی از پوستر سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر، حضور جمعی از رسانه‌های معتبر خارجی در این رویداد فرهنگی، رکوردزنی فروش ریالی بلیت‌های اجراها و جایزه نقدی بخش مسابقه مهم‌ترین اخبار جشنواره سی‌ویکم در روزهای اخیر بوده‌اند.

موسیقی ما: رونمایی از پوستر سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر، حضور جمعی از رسانه‌های معتبر خارجی در این رویداد فرهنگی، رکوردزنی فروش ریالی بلیت‌های اجراها و جایزه نقدی بخش مسابقه مهم‌ترین اخبار جشنواره سی‌ویکم در روزهای اخیر بوده‌اند.
پوستر

پوستر سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر با طراحی «پونه میرلو» منتشر شد. این گرافیست درباره‌ی طراحی این پوستر گفت: «پوستر سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر به رنگ زرشکی لاکی که یک رنگ اصیل ایرانی محسوب می‌شود، طراحی شده است. این پوستر به صورت انتزاعی طراحی شده و در آن از اِلمان‌های موسیقی، صدا و ضبط استفاده کرده‌ام.»
میرلو ادامه داد: «سی‌دی‌ای که وسط پوستر مشاهده می‌شود، نمایان‌گر بخش مسابقه است.‌ علاوه بر آن، نمادی که در بخش مرکزی اثر است، ملهم از یک شیوه‌ی نت‌نویسی قدیمی به نام ایقاع‌نویسی است.»
این گرافیست با بیان اینکه برای طراحی پوستر سی و یکمین جشنواره‌ی موسیقی فجر روی امواج صوتی و فرکانس‌های صدا تمرکز داشته، اضافه کرد: «در این اثر، شکل ساز به صورت انتزاعی در پوستر آمده است.

در بخش پایین اثر، سازی چون کمانچه و در بخش بالایی ساز تنبور به عنوان دو ساز کهن ایرانی الهام‌بخش بوده‌اند. همچنین خط‌های عمودی و موج‌دار نشان‌دهنده‌ی تارهای ساز و فرکانس است. انتخاب سازها، رنگ پوستر و ترکیب آن با طلایی درخشان (چاپ طلاکوب روی قرمز لاکی) با توجه به پیام جشنواره مبنی بر «ایران فرهنگی» انتخاب شده است.»

آخرین اخبار از جشنواره موسیقی فجر
فروش بلیت‌های جشنواره از مرز ۲ میلیارد تومان گذشت

در حالی که دو روز تا آغاز جشنواره بیست و یکم موسیقی فجر مانده، مجموع رقم فروش بلیت اجراهای جشنواره برای اولین بار در تاریخ این رویداد از مرز 2 میلیارد تومان گذشته است. بلیت‌فروشی سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر از روز 5 بهمن‌ماه و برای اولین بار در طول برگزاری جشنواره‌‌ی موسیقی به صورت هم‌زمان از طریق سه سامانه‌ی بلیت‌فروشی «84200»، «تیوال» و «می‌رسی» صورت گرفته است.
همچنین تا لحظه درج این گزارش، 13 کنسرت جشنواره سولدآوت شده و بلیت‌هایشان به صورت کامل به قروش رسیده‌اند: گروه «آوای موج»، گروه «چارتار»، کاوه یغمایی (دو سانس)، ارکستر سمفونیک تهران به رهبری علی رهبری، کنسرت مشترک «کامنت» و «داماهی»، بارتولومی بیتمن، احسان خواجه‌امیری، دالیبور کاروای و بهنام ابوالقاسم، مسعود شعاری و کریستف رضاعی، کیوان ساکت و سالار عقیلی، ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری لوریس چکناواریان، انزو فاواتا و آنتونیو ری.
از نیویورک تایمز تا المنار

نمایندگان ۳۵ رسانه‌ی بین‌المللی تا کنون برای پوشش خبری سی و یکمین جشنواره‌ی موسیقی فجر درخواست خود را اعلام کرده‌اند. علاوه بر استقبال رسانه‌های داخلی و کشورهای همسایه از این رویداد ملی، در این میان رسانه‌های اروپایی و آمریکایی نیز دیده می‌شوند.

رسانه‌هایی چون «نیویورک‌تایمز»، خبرگزاری «آنسا» ایتالیا، خبرگزاری «تیما» انگلستان، خبرگزاری «اِی.اف.پی» فرانسه، خبرگزاری «ای.اف.ای» اس‍پانیا، کانال 12 تلویزیون ترکیه، کانال 24 تلویزیون فرانسه، «لوگزامبورگ» فرانسه، تلویزیون «ای.پی.تی.ان» آمریکا، تلویزیون «فونیکس» چین، تلویزیون «المنار» لبنان، تلویزیون «الیوم» فلسطین، خبرگزاری «دی.پی.ای» آلمان، تلویزیون توکیو، تلویزیون سوئیس، سرویس عکس آسوشیتدپرس و...
جایزه

از آخرین باری که جشنواره موسیقی فجر دست به انتخاب برترین‌های موسیقی سال زد، بیش از دو دهه می‌گذرد.

حالا و با تغییرات گسترده‌ی سی و یکمین جشنواره‌ی موسیقی فجر، بار دیگر بخش «جایزه» به جشنواره اضافه شده و با نام «جایزه باربد» آثار برتر حوزه موسیقی را انتخاب می‌کند. امسال بیش از 500 اثر تولید شده در قالب آلبوم موسیقی از مهرماه سال 92 تا مهرماه سال 94 در تمامی سبک‌ها بررسی می‌شود و جایزه‌ی «باربد» به برگزیدگان اهدا می‌شود
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج