adexo3
۲۹۷۳۲
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

مهناز افشار در قعر چاه ۱۰ متری

علیرضا خمسه هم به جمع بازیگران «از تهران تا بهشت» پیوست تا این فیلم به آخرین روزهای فیلمبرداری اش نزدیک شود. پیش از این مهناز افشار، مهران احمدی و فرزین صابونی در این فیلم جلوی دوربین رفته بودند

مهناز افشار در قعر چاه 10 متری

تماشا: علیرضا خمسه هم به جمع بازیگران «از تهران تا بهشت» پیوست تا این فیلم به آخرین روزهای فیلمبرداری اش نزدیک شود. پیش از این مهناز افشار، مهران احمدی و فرزین صابونی در این فیلم جلوی دوربین رفته بودند. ابوالفضل صفاری هم کارگردان و تهیه کننده این فیلم است و درباره این فیلم اطلاعات جدیدی به ما داد.

صفاری درباره فیلم «از تهران تا بهشت» می گوید: «من سال ها در حوزه مستند کار می کردم و از یک جایی به بعد احساس کردم که نسبت به سینمای داستانی هم تعلق خاطر دارم. همین انگیزه ای شدکه به فکر ساخت فیلمی داستانی بیفتم. از تهران تا بهشت در قالب اجتماعی است و داستان زنی را روایت می کند که شوهرش ناپدید شده. حالا او نشانه هایی از او پیدا می کند و به همین دلیل برای پیدا کردن او به کویر می رود.»

او درباره نقش اصلی این فیلم که مهناز افشار ایفاگر آن است می گوید: «من از ابتدا برای بازیگر نقش غزال به مهناز افشار فکر می کردم. او بازیگر توانایی است که برخلاف اینکه خیلی ها به او آرم تجاری بودن می زنند، در شرایط سخت جلوی دوربین رفت. شاید باورتان نشود اما او بدون بدل برای لحظات سخت این فیلم بازی کرد و خودش به تنهایی داخل قناتی رفت که 10 متر ارتفاع داشت. او در گرمای 45 درجه کویر کار کرد و توانست بار عظیمی از یک فیلم کاملا هنری را به دوش بکشد.»

مهناز افشار در قعر چاه 10 متری

کارگردان «از تهران تا بهشت» ویژگی این فیلمرا نو و متفاوت بودن آن می داند و اضافه می کند: «این فیلم با دیگر فیلم های ایرانی کاملا متفاوت است ومن سعی کردم در آن از تجارب شخصی ام هم استفاده کنم. یقین دارم که این فیلم علاوه بر مخاطبان خاص، مخاطبان عام را هم جذب می کند. ما برای پلان هایی که در تهران داشتیم برای اینکه می خواستیم فضای شلوغ تهران را نشان دهیم از ۲۰۰ هنرور در طول روز استفاده می کردیم.»

او درباره سابقه کاری اش می گوید: «من ۵ سال است که یک شرکت فیلمسازی در فرانکفورت آلمان دارم. با فیلمسازان مستقل غربی از کشورهایی چون ترکیه، بوسنی و ... هم کار می کنم. ۴۰ درصد از سهام همین فیلم «از تهران تا بهشت» متعلق به همان شرکت فیلمسازی در آلمان است.»

صفاری درباره حضور علیرضا خمسه در این فیلم می گوید: «گریم خمسه در این فیلم جوری است که قطعا تماشاگر به راحتی او را نمی شناسد. علیرضا خمسه بازیگر بی نظیری است. به شدت روی حرکات بدنش فکر می کند و از جان برای نقشش مایه می گذارد. بهتر است بگویم او با تمام بدنش بازی می کند و رمز اینکه بازی اش به دل بیننده می نشیند، همین است. من شک ندارم که این فیلم با حضورش در جشنواره فجر مورد توجه داوران قرار می گیرد. خصوصا بازی مهناز افشار که به نظرم متفاوت ترین بازی اوست.»

تدوین همزمان این فیلم در حال انجام است و پس از آن نیمی از صداگذاری آن در کشور آلمان صورت می گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • laya

      مهناز واقعا متفاوته دوسش دارم

      پاسخ ها

      • آتش بی دود

        اونم دوست داره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج