اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۹۹۱۶۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

آمریکا به بازماندگان ترکیه تسلیت گفت

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اولین واکنش رسمی به انفجار تروریستی امشب آنکارا، به بازماندگان کشته‌های این حادثه و مجروحان تسلیت گفت و از مردم آمریکا خواست که از سفر به منطقه پرهیز کنند.

خبرگزاری فارس: «مارک تونر» معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ساعاتی پس از انفجار تروریستی آنکارا، به این واقعه واکنش نشان داد و پرهیز آمریکایی‌ها از سفر به «منطقه» را خواستار شد.

در انفجار تروریستی امشب آنکارا، یک ماشین بمب‌گذاری شده در کنار اتوبوس حامل نیروهای ارتش در کنار منفجر شد و بر اساس آماری که تا این ساعت منتشر شده، ۲۸ نفر کشته شدند.

مارک تونر در واکنش به این حادثه گفت: «به بازماندگان و مجروحان این حادثه تسلیت می‌گوییم؛ خبرهای اولیه در خصوص وسعت و شدت این حادثه منتشر شده و گزارشی از برعهده گرفته شدن مسئولیت این اقدام، در دست نیست.»

سخنگو پس از تسلیت گفتن به ملت ترکیه، به ملت خود پرداخت و گفت که سفارتخانه آمریکا در حال بررسی موضوع است تا صدمه دیدن یا ندیدن اتباع ایالات‌متحده در این حادثه، مشخص شود.»

وی به آمریکایی‌ها اطمینان داد که خدمات کنسولی در سفارتخانه آمریکا در آنکارا به آمریکای‌ها ارائه می‌شود ولی هشدار داد که «مردم به منطقه سفر نکنند.»

تونر در خصوص حملات توپخانه‌ای ترکیه به خاک سوریه هم سخن گفت و مدعی شد بر اساس گزارشی که به واشنگتن رسیده، این حملات قطع شده؛ سخنگو البته از زمان دقیق قطع حملات اطلاعی نداشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیچاره مردم سوریه هیچ کس به فکرشون نیست. خدایا هیچ کس رو آواره نکن. آمین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج