۲۹۹۸۳۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

امکان جدید در مسنجر فیسبوک

فیس بوک در نظر دارد به زودی امکان استفاده از چندین اکانت به واسطه ی یک اپلیکیشن را برای کاربران اندرویدی مسنجر خود مهیا نماید تا قادر باشند از چندین حساب کاربری خود در یک جا بهره مند گردند.

وب‌سایت دیجیاتو - فروغ بیداری: چند روز پیش در خبری نوشتیم فیس بوک در نظر دارد به زودی امکان استفاده از چندین اکانت به واسطه ی یک اپلیکیشن را برای کاربران اندرویدی مسنجر خود مهیا نماید تا قادر باشند از چندین حساب کاربری خود در یک جا بهره مند گردند و دیگر لازم نباشد از اکانتی بیرون آمده و وارد دیگری بشوند و همه آنها با یک بار لاگین نمودن در دسترسشان باشند.

امکان جدید در مسنجر فیسبوک

حالا این ویژگی امروز به صورت رسمی عرضه گشته و کاربران اندروید می توانند در یک دیوایس، میان چندین حساب کاربری خود سوئیچ نمایند. برای اضافه نمودن اطلاعات حساب ها، کافی است به بخش اکانت جدید در قسمت تنظیمات این اپ بروید.

اگر دوست ندارید کسی پیام های شما در حساب های مختلف این شبکه اجتماعی را بخواند، می توانید برای آن رمز عبور تعیین نموده و تنظیماتش را به گونه ای تغییر دهید که در هر بار سوئیچ نمودن میان اکانت ها، به ورود پسورد نیاز داشته باشد.

لازم است اشاره نمائیم، هنگامی که پیامی به اکانت های دیگر می آید، نوتیفیکیشنی مبنی بر دریافت پیام روی موبایلتان ظاهر می گردد اما متن پیغام تا زمانی که کاربر آن را باز نکند، به صورت محرمانه باقی خواهند.

اگر تمایل دارید قابلیت های جدید مسنجر فیس بوک را استفاده نمائید، هم اکنون می توانید به گوگل پلی رفته و آپدیت جدید آن را دانلود و نصب نمائید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج