۳۰۰۰۲۴
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

برنامه‌ یارانه ای دولت در سال ۹۵

معاون وزیر کار اعلام کرد تا پایان سال تعداد حذف‌شدگان از یارانه‌ها به چهار میلیون نفر خواهد رسید و هدف دولت برای سال آینده هم پیگیری حذف همان شش میلیون نفری است که مجلس برای سال ۹۴ تصویب کرد.

روزنامه دنیای اقتصاد: معاون وزیر کار اعلام کرد تا پایان سال تعداد حذف‌شدگان از یارانه‌ها به چهار میلیون نفر خواهد رسید و هدف دولت برای سال آینده هم پیگیری حذف همان شش میلیون نفری است که مجلس برای سال ۹۴ تصویب کرد.

احمد میدری گفت: حذف یارانه‌ها تبعات سیاسی و اجتماعی دارد و به همین دلیل دولت اقدام به حذف یارانه‌ها نمی‌کند، اما هر کاری که برای اولین‌بار در کشور صورت می‌گیرد، خیلی ریزه‌کاری دارد. حذف یارانه‌ها نیز یک شبکه پاسخگویی ملی و یکسری ضوابط و بانک اطلاعات می‌خواهد.

دولت تاکنون توانسته یارانه حدود سه میلیون نفر را حذف کند و باید تا انتهای سال یارانه سه میلیون نفر دیگر را هم حذف کند. اما میدری می‌گوید دولت در بهترین حالت شاید بتواند یارانه چهار میلیون نفر را تا پایان سال حذف کند.

معاون وزیر کار در پاسخ این سوال که آیا در سال بعد تعداد بیشتری از لیست یارانه‌بگیران حذف می‌شود یا خیر، می‌گوید: فعلا تلاش این است که حذف ۶ میلیون نفر محقق شود. میدری همچنین عنوان می‌کند: آنهایی که یارانه‌هایشان قطع می‌شود، اگر اعتراضی دارند، در سامانه ثبت‌نام می‌کنند و بعد به آنها زنگ می‌زنند که چرا شما معترض هستید.

میدری گفت: شاید اوایلی که دولت یازدهم روی کار آمده بود، بهترین زمان برای حذف یارانه‌ها بود و باید عنوان می‌کرد که یارانه‌ها چه بحرانی ایجاد کرده و برای همین باید حذف شود.

ادامه سیاست پرداخت یارانه نقدی

وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه درآمد دولت از محل اصلاح قیمت حامل‌های انرژی جوابگوی پرداخت‌های دولت نیست، گفت: سیاست پرداخت یارانه نقدی همچنان ادامه می‎یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاربر

      قیمتها به شرطی ازاد شد که ما به تفاوت یا یارانه ان را پرداخت کنند صحبت از حذف نبود شما مردم را گول زدید خدا از شما نگذرد

    • بدون نام

      قیمتها رو برگردونید سرجای اولش یارانه همه رو قطع کنید پدرمونو در اوردین بااین یارانه

    • رضا

      باسلام،منظورازکسانیکه دریافتی حقوقشان بالای ۳میلیون تومان باشد این دریافتی یعنی آنچه پس ازکسورات مثل مالیات وبیمه و...برجای میماند؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج