اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۰۰۱۰
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

همکاری سیروان و زانیار در آلبوم امین حیایی

احتمال همکاری ما با برادران خسروی بیشتر از بقیه دوستان است و توافقات اولیه نیز به عمل آمده است. به محض قطعی شدن تیم کاری قطعا آن را در اختیار رسانه ها قرار خواهیم داد.

همکاری سیروان و زانیار در آلبوم امین حیایی

تماشا: پس از انتشار آلبوم های بهرام رادان و محمدرضا هدایتی و خبر تولید آلبوم برزو ارجمند، اندیشه فولادوند و البته محمدرضا فروتن، انتشار خبر تولید آلبوم «امین حیایی» فاز جدیدی از حضور و تجربه بازیگران سینما در عرصه موسیقی را پرده برداری کرد که هر چند باز هم انتقاد منتقدان موسیقی را در پی دارد ولی مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

پیشینه قبلی این بازیگر و نقش آفرینی هایی که او در سینما در قالب «خواننده» داشته نیز باعث شد حرف و حدیث های مختلفی درباره این آلبوم منتشر شود تا خبرنگار «تماشا» با پیگیری این خبر از عوامل حاضر در این آلبوم برای اولین بار پرده برداری کند.

حیایی پیش از این با خواندن ترانه در فیلم های «سلام بر عشق»، «شام عروسی» و «سرود تولد» خوانندگی را تجربه و در همان نقش ها عرصه صدا و خوانندگی را تا حدی مزمزه کرده است. اما در جدیدترین نقش آفرینی اش در این وادی، او در فیلم «خودزنی» در نقش مردی میانسال به نام «عزیز» ظاهر شده که استودیویی زیرزمینی دارد و به کار ساخت کلیپ برای موسیقی های زیرزمینی اشتغال دارد.

او در مقطعی از داستان با کیانوش شخصیت اصلی فیلم در زندان آشنا می شود و این آشنایی تا بیرون از زندان هم تداوم پیدا می کند. «خودزنی» بر اساس فیلمنامه «احمد کاوری» و به کارگردانی کاوری مقابل دوربین رفته و شاید این نقش را بتوان پررنگ ترین نقش آفرینی او در قالب یک فعال حوزه موسیقی نامید.

زمان اکران این فیلم که قرار بود سال قبل در جشنواره فجر اکحران شود، به دلیل برخی مشکلات پیش بینی نشده، عقب افتاد تا دوستداران حیایی برای دیدن این نقش آفرینی ویژه همچنان منتظر بمانند.

همکاری سیروان و زانیار در آلبوم امین حیایی

آلبوم «باران»

صدای حیایی اولین بار در «سرود تولد» شنیده شد. او مدتی بعد به عنوان خواننده در گروه «کویر» به فعالیت پرداخت و اولین آلبومش را با عنوان «باران» به بازار موسیقی عرضه کرد. چند سال پیش، قرار بود این گروه کنسرتی هم برگزار کند اما به خاطر فعالیت های سینمایی حیایی، کنسرت «کویر» منتفی شد. در این گروه چهره های شاخصی چون همایون نصیری هم حضور داشتند و برنامه ریزی های بزرگی هم برای آن انجام شده بود ولی برخی ماجراها باعث شد این گروه عمر چندانی نداشته باشد.

همایون نصیری درباره این گروه می گوید: «در گروه کویر، من، پدرام مرندیز و اشکان وفایی حضور داشتیم و امین حیایی هم می خواند؛ همانطور که گفتم آن گروه شکل گرفت ولی زیاد دوام نداشت. باید اشاره کنم که امین از دوستان خوب من است، هم خودش را و هم شخصیت او را دوست دارم. امین خوب گیتار می زند و در زمینه موسیقی صاحب نظر است و نظر او برای من قابل احترام است ولی دغدغه های فراوان او در سینما باعث شد که خیلی زود پرونده این گروه بسته شود ودیگر فعالیت چندانی نداشته باشد.»


10 سال بعد

حدود 10 سال پس از انتشار «باران»، امین حیایی باز هم با همکاری کامبیز شاهین مقدم (یکی از عوامل استودیو پاپ و از بستگان همسر این بازیگر) تصمیم به بازگشت به عرصه موسیقی گرفته و این بار قرار است با یک آلبوم «پاپ» شانسش را امتحان کند. خبرهایی مبنی بر حضور بابک زرین به عنوان آهنگساز در این آلبوم به گوش می رسید اما این هنرمند در درباره حرف و حدیث های شروع همکاری اش با حیایی گفت: «من تاکنون به هیچ وجه با آقای حیایی جلسه ای نداشته ام و فقط یک بار از طریق یکی از بستگان ایشان از من برای حضور در این آلبوم دعوت به عمل آمد و ما هم همه چیز را موکول کردیم به جلسه ای با حضور همه عوامل آلبوم و خود آقای حیایی که این جلسه برگزار نشد تا ماجرای حضور من در این آلبوم عملی نشود.»


سیروان و زانیار

کامبیز شاهین مقدم که وظیفه مدیریت اجرای آلبوم حیایی را بر عهده دارد درباره تیم کاری این آلبوم گفت: «ما با بسیاری از چهره های شاخص بازار موسیقی صحبت کرده ایم و قرار است همکاری هایی صورت بگیرد، کسانی مثل سیروان و زانیار خسروی، مهدی یراحی و پدرام کشتکار. اما هنوز هیچ کدام از این اسامی به قطعیت نرسیده اند و فقط صحبت های اولیه انجام شده. آقای حیایی دوست دارند که با یک تیم حرفه ای کار کنند تا خروجی کارشان مورد توجه قرار بگیرد و صرفا برای تجربه وارد دنیای موسیقی نشوند. از بین ترانه سراهای کشور هم صحبت هایی را با افشین یداللهی و روزبه بمانی انجام داده ایم که به نتایج خوبی هم رسیده ایم. البته برنامه ریزی ما برای زمان انتشار این آلبوم برای اوایل سال بعد است و قطعا ماجراهای فراوانی باید طی شود تا این آلبوم به سرانجام برسد. در این بین احتمال همکاری ما با برادران خسروی بیشتر از بقیه دوستان است و توافقات اولیه نیز به عمل آمده است. به محض قطعی شدن تیم کاری قطعا آن را در اختیار رسانه ها قرار خواهیم داد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اه اه فكر كن اين بخونه...همون فيلماي آبكي بازي كنه بهتره

    • roya

      من نمی دونم این چه سریه که فوتبالیست میاد تو خوانندگی، خواننده می ره تو بازیگری ، بازیگر می ره تو خوانندگی و .... انگار هر کی تو کار یکی از این 3 رشته است باید تو اون 2 تای دیگه هم سرک بکشه.خیلی کار چیپی شده.ااااه

      پاسخ ها

      • parisaaaaa

        vaghean harfe dele mano zadi

    • بدون نام

      من امین حیایی رو دوس دارم و میدونم از پسش بر میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج