اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۰۰۶۵۶
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

کوثری: مردم لیستی رای دهند

نماینده مردم تهران گفت: با توجه به اینکه لیست‌های انتخاباتی با بررسی و برگزاری جلسات متعدد و شناخت کاندیداها تهیه شده است رای دادن مردم براساس لیست‌ها می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد از این رو امیدواریم که بسیاری از مردم با اطمینان و به صورت لیستی رای دهند.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم تهران گفت: با توجه به اینکه لیست‌های انتخاباتی با بررسی و برگزاری جلسات متعدد و شناخت کاندیداها تهیه شده است رای دادن مردم براساس لیست‌ها می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد از این رو امیدواریم که بسیاری از مردم با اطمینان و به صورت لیستی رای دهند.

اسماعیل کوثری با تاکید بر اینکه مردم در رای دادن براساس لیست و یا غیر لیست مختارند، گفت: با توجه به تعداد زیاد کاندیداها در تهران طبیعتاً شناخت کاندیدای اصلح دشوار است و این موضوع کار را برای آنها سخت می‌کند. برای راحت‌تر شدن کار برخی بزرگان مورد اطمینان مردم به تهیه لیست‌هایی پرداخته‌اند و به مردم برای انتخاب معرفی کردند. این لیست‌ها می‌توانند به مردم برای شناسایی دقیق و رای دادن به کاندیدای اصلح کمک کنند.

وی با تاکید بر اینکه لیست‌ها در جلسات متعدد تهیه شده است، گفت: قطعاً مردم می‌توانند با اطمینان به لیست رای دهند چون این لیست‌ها بعد از بررسی‌های متعدد تهیه شده است.

کوثری همچنین گفت: مردم براساس شناخت افراد مورد اطمینانشان می‌توانند خیلی راحت‌تر به لیست‌ها رای دهند، روندی که کار آنها را برای انتخاب از میان بیش از ۱۰۰۰ کاندیدا در تهران راحت می‌کند چون قرار است مردم ۳۰ نفر را برای مجلس و ۱۶ نفر را برای خبرگان انتخاب کنند.

این کاندیدای انتخابات مجلس و عضو ائتلاف اصولگرایان اظهار کرد: در لیست ائتلاف ضمن توجه به حضور بیشتر بانوان در مجلس تلاش شده که از متخصصان بخصوص اقتصاددانان، افراد مسلط به قانون و آشنا به امور دفاعی و امنیتی استفاده شود. همچنین در این لیست از جوانان بهره گرفته شده است. این خود نشان می‌دهد که کار بسیار دقیقی بر روی لیست ائتلاف اصولگرایان صورت گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه صحنه تبلیغات حکایت از حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای دارد، گفت: نباید میزان مشارکت مردم در انتخابات مجلس و خبرگان را با انتخابات ریاست‌جمهوری مقایسه کرد چون قرار است مردم در شهر تهران ۳۰ نفر را برای مجلس و ۱۶ نفر را برای خبرگان انتخاب کنند اما در ریاست‌جمهوری فقط یک نفر انتخاب می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جمشید

      خودمون عقل داریم برای مردم تکلیف تعیین نکنید

    • هموطن

      دو کلمه هم از ایشون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • يك اصلاح طلب

      جناب كوثري لابد خيال ميكنيد مردم منتظر بودند كه شما انهارا راهنمائي بفرمائيد ياد ان حاجي بازاري كه شاگردش را صداميزند ومرغ سربريده اي را باوداد وگفت جلد اين مرغ را وردار ببر منزل بده خانم وبگو جاجي گفت اين مرغرا بگير پرهاش را بكن شام درست كن مهمون داريم خانم مرغرا گرفت وبه شاگر د گفت برو به حاج اقا بگو كه خوب شد گفتي والا من انرا باپر پخته جلوي مهمان ميگذاشتم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج