۳۰۳۰۹۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

انتشار تصاویر جدید از پرچمدار بعدی هوآوی

هوآوی اکنون رتبه سومین فروشنده بزرگ تلفن همراه در جهان را در اختیار دارد و سال ۲۰۱۵ را نیز به شکلی موفقیت آمیز پشت سر گذاشت.

وب‌سایت دیجیاتو - امیر مستکین: هوآوی اکنون رتبه سومین فروشنده بزرگ تلفن همراه در جهان را در اختیار دارد و سال ۲۰۱۵ را نیز به شکلی موفقیت آمیز پشت سر گذاشت.

انتشار تصاویر جدید از پرچمدار بعدی هوآوی

این کمپانی چینی ولی برخلاف بیشتر رقبای اندرویدی خود، هنوز نسخه ای از پرچمدار خود برای سال ۲۰۱۶ را ارائه نداده؛ محصولی که قرار است P۹ نام داشته باشد و تا کنون تصاویر اندکی از آن در فضای مجازی انتشار یافته اند.

امروز ولی تصاویر جدیدی از این موبایل به فضای مجازی راه یافته و دست به دست شده. در این تصاویر می توان دید که هوآوی برای پرچمدار سال جاری خود از دوربینی دوگانه بهره گرفته و این نوع از دوربین برای پرچمداران، در حال تبدیل شدن به یک امر طبیعی است.

انتشار تصاویر جدید از پرچمدار بعدی هوآوی
رندر کامپیوتری که پیشتر از طرح کلی موبایل P۹ فاش شده بود.

استفاده از دوربین دوگانه موضوعی بود که ابتدا توسط رندرهای فاش شده از طرح این موبایل افشا شد و حالا با منتشر شدن تصاویری از خود دستگاه، این موضوع بیشتر رنگ حقیقت به خود گرفته است.

در کنار تصاویر فوق گفته شده که با دوربینی ۱۲ یا ۱۳ مگاپیکسلی مواجه هستیم در حالی که فلاش دوربین نیز دارای LED دوگانه و فوکوس خودکار لیزری خواهد بود. کمی پایین تر، می توان سنسور اثر انگشت را مشاهده کرد که باز هم از حقیقی بودن رندرهای قبلی خبر می دهد.

در کنار مواردی که قابل مشاهده هستند، اطلاعات دیگری از سخت افزار دستگاه نیز انتشار یافته است. منابع چینی خبر می دهند که هوآوی P9 دارای نمایشگری ۵.۲ اینچ مجهز به رزولوشن Full HD است در حالی که به چهار گیگابایت رم و چیپست مجتمع کایرین 955 تجهیز شده. این چیپست دارای پردازنده ای ۶۴ بیتی و هشت هسته ای خواهد بود.

اندروید مارشملو با رابط کاربری Emotion، باتری ۲۹۰۰ میلی آمپری و USB-C از سایر مشخصات موبایل P9 هستند. همچنین خبر می رسد که موبایل های P9 Lite و P9 Max نیز در کنار نمونه استاندارد P9 رونمایی خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج