adexo3
۳۰۳۱۵۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

منتخب مجلس در تهران: نتایج را قبول کنید

«انتخابات ۷ اسفند نشان داد که مردم تصمیم گیرنده نهایی هستند؛ روزگار همین است ، قدرت دست به دست می‌چرخد، ای کاش در این میان همه اخلاق سیاسی را رعایت کنند.»

پایگاه خبری انتخاب: «انتخابات ۷ اسفند نشان داد که مردم تصمیم گیرنده نهایی هستند؛ روزگار همین است ، قدرت دست به دست می‌چرخد، ای کاش در این میان همه اخلاق سیاسی را رعایت کنند.»

احمد مازنی با بیان این مطلب به «انتخاب» بر رعایت قانون و اخلاق تاکید کرد.

این منتخب مردم تهران در انتخابات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که این مردم هستند که انتخاب کننده نهایی هستند گفت: الان بحث اصلی ضرورت رعایت اخلاق سیاسی است. بعد از هر شکست یا پیروزی افرادی که شخصیت ضعیف و ظرفیت پایینی دارند، به جای تمکین به رای مردم دست به اقدامات تخریبی و اهانت می زنند. اما کسانی که اعتماد به رای مردم دارند با متنانت برخورد می کنند.

مازنی با اشاره به حفظ آرامش از طرف لیست پیروز انتخابات در تهران گفت: همان طور که شاهد بودیم بعد از اعلام نتایج انتخابات ، لیست پیروز انتخابات و هواداران آنان حرمت ها و اخلاقیات اسلامی را حفظ کردند.

وی افزود: امیدواریم که طرف مقابل هم از رفتارها و تعابیر موهنی که پیش از انتخابات در مورد لیست ها مطرح کرد و حتی ادعای دخالت کشورهای خارجی را داشتند ، دست بردارند. بهتر است همه به فکر اصلاح امور و اعتدال در همه کار ها باشیم.

مازنی اضافه کرد: جریان سیاسی که در این دوره از انتخابات نتوانسته از مردم رای بگیرد و از ورود به مجلس بازمانده است، بهتر است ، در چارچوب قانونی و هدایت‌های رهبری، نتایج را قبول کند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم همه با هم با همکاری و همدلی به ‌آرامش و رونق اقتصادی در کشور کمک کنیم. کشور ما و مردم ما به اندازه کافی مشکل دارند، بهتر است به جای ایجاد مشکل تازه به فکر رفع مشکلات مردم خصوصا در زمینه اقتصادی و معیشتی باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاظمی

      با عرض معذرت جناب مثل اینکه یادتان رفته رفقای شما در سال 88 تاب برنیاورده و کشور را به اشوب کشیدندن بله مردم حزب ا... دلشان به حال کشور می سوزد نه مثل هم پالگی های شما شما لطف کرده و به ایادی خود این هشدارها را بدهید و مگر غیر از این است که سردمداران شما در ضف اجانب هستند دیگر با کدام روی می خواهید سرپوش بگذارید و خداوکیلی اگر الان شما بازنده بودید همین افاضات را می کردید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج