۳۰۵۱۷۷
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

عکس: شاسی بلند زیبای کروک فولکس

خودروی جدید فولکس واگن که چندی پیش شاهد ارائه پیش نمایشی در قالب ارائه چند تصویر از آن بودیم، توسط کمپانی فولکس واگن در جدیدترین دوره از نمایشگاه خودرویی ژنو با نامی تحت عنوان T-Cross Breeze معرفی شد که با سقفی کروکی و بدنه‌ای کراس اوور شکل در نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

وب‌سایت خودروبانک: خودروی جدید فولکس واگن که چندی پیش شاهد ارائه پیش نمایشی در قالب ارائه چند تصویر از آن بودیم، توسط کمپانی فولکس واگن در جدیدترین دوره از نمایشگاه خودرویی ژنو با نامی تحت عنوان T-Cross Breeze معرفی شد که با سقفی کروکی و بدنه‌ای کراس اوور شکل در نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

عکس: شاسی بلند زیبای کروک فولکس

براساس گفته‌های شرکت خودروسازی فولکس واگن، خودروی مورد نظر به پیشرانه‌ای محرک ۱ لیتری سه سیلندر متصل به جعبه دنده‌ای ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه DSG مجهز شده که می‌تواند با قدرت ۱۱۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۷۵ نیوتن متری خود، حدودا شتابی صفر تا صد ۱۰ ثانیه‌ای و حداکثر سرعتی ۱۸۸ کیلومتر بر ساعتی را به ثبت برساند و این در حالیست که به ازای پیمودن هر صد کیلومتر، تنها ۵ لیتر سوخت به صورت استاندارد از باک طلب می‌کند.

عکس: شاسی بلند زیبای کروک فولکس

گفتنی است که برای طراحی و توسعه این محصول، طراحان چهارچوبی بزرگ‌تر از خودروی کراس پولو با ابعادی ۴۱۳۳ میلی متری در طول، ۱۷۹۸ میلی متری در عرض، ۱۵۶۳ میلی متری در ارتفاع و فاصله بین دو محوری ۲۵۶۵ میلی متری را در نظر گرفته‌اند که فضای مناسبی را برای چهار سرنشین فراهم کرده است، هرچند به نظر می‌رسد که فضای پای سرنشینان عقب محدود باشد که بخشی از آن به کروکی بودن خودرو بر می‌گردد.

عکس: شاسی بلند زیبای کروک فولکس

در داخل کابین هم از طراحی دکمه‌های معمولی پرهیز شده و به جای آن صفحه نمایشگری لمسی طراحی شده که پیش‌تر در فولکس واگن Budd-E شاهد آن بودیم و حالا به یک سیستم سرگرمی جدید و سیستم صوتی ۳۰۰ واتی مجهز شده است. فضای بار این اتومبیل هم به گفته فولکس واگن حدود ۳۰۰ لیتر است که بخشی از آن به سقف پارچه‌ای متحرک خودرو اختصاص داده شده است.

عکس: شاسی بلند زیبای کروک فولکس

عکس: شاسی بلند زیبای کروک فولکس

عکس: شاسی بلند زیبای کروک فولکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج