adexo3
۳۰۶۰۴۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

HTC همچنان در حال ضرردهی

اچ‌تی‌سی امروز رکورد کمترین درآمدی که در همه ماه‌های فوریه بدست آورده را شکست. این کاهش درآمد زیاد در ماه فوریه ۲۰۱۶، شرکت مشهور اچ‌تی‌سی را در موقعیت بدی قرار داده است.

zoomit.ir - امین فیض پور: اچ‌تی‌سی امروز رکورد کمترین درآمدی که در همه ماه‌های فوریه بدست آورده را شکست. این کاهش درآمد زیاد در ماه فوریه ۲۰۱۶، شرکت مشهور اچ‌تی‌سی را در موقعیت بدی قرار داده است.

HTC همچنان در حال ضرردهی

اچ‌تی‌سی در طول سال گذشته یک فاجعه را پشت‌سر گذاشته است. گوشی پرچم‌دار M۹ نتوانست موفق عمل کند و حالا پس از گذشت یک سال، این شکست دامن‌گیر این شرکت شده و آن را با مشکلات مالی رو به رو کرده است. بر اساس اطلاعاتی که خود اچ‌تی‌سی درباره درآمد ماه فوریه منتشر کرده، درآمد خالص این شرکت در ماه فوریه برابر با ۱۲۹ میلیون دلار است که کمترین درآمدی است که اچ‌تی‌سی طی ماه‌های فوریه سال‌های فعالیت خود داشته است.

رکورد قبلی که اچ‌تی‌سی برای درآمد کم به ثبت رساند به ۹ سال قبل و سال ۲۰۰۷ بازمی‌گردد. درآمد ماه فوریه در مقایسه با ژانویه همین امسال ۳۵ درصد کاهش نشان می‌دهد و اگر بخواهیم این قیاس را سالانه کنیم، اوضاع بدتر می‌شود و شاهد ۵۵ درصد افت درآمد نسبت به ماه فوریه سال ۲۰۱۵ هستیم.

با اینکه اعداد و ارقام اصلا برای شرکت اچ‌تی‌سی خوشحال‌کننده نیستند، اما این شرکت هنوز امید خود را از دست نداده است. اچ‌تی‌سی به زودی پرچم‌دار جدید خود یعنی HTC ۱۰ را رونمایی می‌کند که می‌تواند در میزان درآمد این غول تایوانی موجی ایجاد کند. اچ‌تی‌سی همچنین قصد دارد هدست Vive VR را در ماه می رونمایی کند که به گفته‌ی خود این کمپانی پیش‌سفارش زیادی برای آن ثبت شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج